Demo Lopik 123vuurwerk 7-12-2009

Naam winkel: 123VuurWerk.nl
Adres: Lopikerweg oost 66 A
Plaats: 3411 JH Lopik, aan de N210/MA Reinaldaweg bij de kruising met de Lopikerweg oost.

meer informatie www.goedkopervuurwerk.nl

Collectie:
Wolff Vuurwerk - Dynasty - Classic
Brave&Wichers - Lidu - Star - Barley Legal
VC Vuurwerk - Magnum Series
Lesli - New Spirit - Top Selection - Pyroshopper

VUURWERK DEMO: MAANDAG 7 december 2009
schietlijst volgt z.s.m.

er is ook een ZENA demo op 9 december 2009

De demo op de 14e is dus vervallen!

Op maandag 7 en 9 december geopend van 17.00-21.00 uur (demo avond). U kunt tijdens de openingstijden het vuurwerk bekijken en een bestellijst inleveren. Betalen per pin is mogelijk. Uw vuurwerk staat dan op de door u gewenste dag en tijd voor u klaar.

Voldoende pakeergelegenheid, pinnen mogelijk. Route en locatie zie website.

Schietlijst:

190 Big mc thunder

223 Ex-Girlfriend

224 Watch This

227 Pokerface

228 After midnight

229 Kick ass

234 Hit Me!

235 Take off

236 Energetic

Spring Flowers

Pina Colada

Sunrise

Outrageous

Wodka Blue

1855 Over the Rainbow

1865 Battle

1620 Stars over Paris

1856 Big bang

1859 Wasp

1616 Panter

1614 Sniper

1887 Monster trio

1890 Concerto Rosso

1882 Daybreak

1675 Eagle Flight

1896 Silver Salute

1863 Spitfire

1628 Super 500

1897 Golden Salute

Alles wordt per 1 geschoten!!!

Laatst bewerkt:
Zal hier zeker bij zijn samen met hutter.
Ben zelf heel benieuwt naar de sliver salute en de Golden salute.

@rocketfreak,

is dit de schietlijst van dit jaar? want op de site van 123vuurwerk staat nogsteeds "schietlijst volgt"

Zo, ben hier weer van terug en heb mooie dingen gezien.

De Pyroshopperlijn vond ik in het echie toch wel erg goed, vooral die 100 shots blokkies. Soort Big Mc Thunders maar dan ook nog met gewoon peony's erbij (wel met redelijke slappe bursts...).

De Golden Salute helaas net gemist, maar de Silver Salute was heerlijk, maar bijvoorbeeld de Daybreak deed er niet voor onder.

Als budgetpotje vond ik de Battle er met kop en schouders bovenuit steken. Volgend jaar meer dan 2... Dit jaar even niet, mijn budget is al kapot...

Ook de Wodka Blue en Outrageous van dichtbij aan het werk gezien, erg mooi!!! Wederom vond ik de Sniper tegenvallen (vorig jaar ook al), maar ik heb er dit jaar wel 2 besteld. Hopelijk zijn die dan wat mooier als je er onder staat (en per 2 :D).

Leuke finale ook nog, met wat Zena spul alvast als opwarmertje voor komende woensdag :bye: :bye: :bye:

Ow ja, de Spring Flowers van Bon kwam tot aan de grond, ik weet niet of TNO daar zo blij mee is...

Vond dit een prachtige demo.
Veel mooie producten mogen aanschouwen.
Vond zelf de Daybreak erg goed.
Zeer mooie boeketten en KNAL ZEER HARD!
Maar ook de Energetic was echt een TOPPER.

Hutter,opnieuw bedankt voor je filmbijdragen.
De beelden zijn van goede kwaliteit.
Het stelt anderen die niet in staat zijn om een demo bij te wonen, om welke reden dan ook,toch getuige te zijn van belangrijk filmmateriaal, ontontbeerlijk in onze keuze voor 31 december :thumbup:

Back
Bovenaan