Gisteren voor Leusden gekozen om voor het eerst eens wat Pyrostar in het echt te zien. Over het algemeen vond ik het kwalitatief redelijk goed vuurwerk, maar (daar gaan we weer) toch echt te hoog geprijsd. Brocade Pine viel mij erg tegen, maar Brocade Tip, Typhoon en Starmine bijvoorbeeld zijn erg mooi. Maar, zoals gezegd, prijzig...
De finale was inderdaad aanzienlijk spectaculairder dan de demo, want bij de demo hield nogal eens een cakeje halverwege op, en ik had het idee dat de speaker de namen en de produktbeschrijvingen van de cakes vanavond voor het eerst zag. Maar de versnaperingen voor de toeschouwers en de geluidsinstallatie waren super, en de finale was zo goed dat ik terug ben komen lopen, want ik had er zo weinig meer van verwacht dat ik al bijna in de auto zat... Ik meen onder andere gezien te hebben dat er 4 Panters van Dynasty in dubbele V-shape werden geschoten, en zelfs als dit niet klopt vind ik het toch een briljant idee, en heb ik het in mijn achterhoofd opgeslagen. Over een goed gevulde lucht gesproken....