Demo Lesli 20 september 2010

bassie1978

VWC lid
Gisteren zijn wij met een grote afvaardiging van tien man naar de demo van Lesli geweest te Lichtenvoorde. Dit was niet alleen ter gelegenheid van de nieuwe producten maar ook ter gelegenheid van de opening van hun nieuwe pand in Lichtenvoorde.

Alles was top geregeld en we werden ontvangen met koffie en een broodje en konden daarna mee met een rondleiding door het nieuwe pand. Ik moet zeggen wat een mega groot pand heeft Lesli nu zeg! Het zag er goed en geordend uit en er was een erg grote en mooie showroom. Hierna konden wij ons uitleven in de dummykamer. Hier stonden alle dummy’s om bekeken te worden en om te worden gefotografeerd. Dit hebben we dus ook zeker niet nagelaten :D. Hierna volgende er nog een presentatie.

Rond 9 uur werd het tijd om naar het schietveld te gaan en om de camera’s op te stellen voor de demo. Hier kwamen we uiteraard voor!
Er zouden 41 producten geschoten worden inclusief het beruchte “mystery potje”. Hierna zou nog worden afgesloten met een finale.
Op het moment suprême was er net iets mis en bleef het mystery-potje een mysterie. Wel was het erg vet om te horen dat dit potje was uitgekozen in samenwerking met de vuurwerkcrew en dat onze naam een keer of vier door de speaker klonk. Erg grappig om te horen!

De finale was er eentje om van te smullen…..net toen je dacht: "was dit het nou?" barstte het geweld los! Heerlijk hoor! Erg lekker gedaan en geschoten door Azuma :D Wacht maar even tot het filmpje online komt en dan kunnen jullie er ook van smullen! Wij hebben er iig heerlijk van genoten!

Van de demo zelf hebben we best leuke producten gezien, er werden oude producten en elf nieuwe producten geschoten. De toppers voor de avond waren voor mij:
  • WTF (mooie crossette met salute cake)
  • Switchback (erg dikke tails met een waaier, btje ala de Rafflesia van Royal maar dan net weer wat anders)
  • Kickstarter (blijft een super cake met gouden effecten)
  • Hitzone 70’s (mooie grote blinkerboeketten met een heerlijk tempo)
  • Darkraver 100’s (erg goede salvo cake)
  • Camuro King (blijft een topwaaier met gouden effecten en mines)

Verder vond ik ook nog de cakes met falling leaves zoals de SWAT en Hit Me van de pyroshopper lijn ook erg lekker. Ik zou zeggen wacht even op de films en geniet!

Verder wil ik Lesli nog bedanken voor de gastvrijheid en de gezelligheid! Het was een topavond met veel gezelligheid en goede catering!

Goed naar jullie zin gahad zo te horen. Lesli heeft een heel erg groot assortiment met verschillende lijnen. Stuk voor stuk bevat elke lijn een paar erg goede cake's.
Jammer dat het mystery potje nog een mistery blijft hahah, maar we zullen het vast nog wel te horen/zien krijgen.

Was een erg goed georganiseerde avond, complimenten aan Lesli.
Wij hebben met 10 man een erg leuke avond gehad, gewoon een kleine meeting joh. :p

Demo was goed, dit keer alles per stuk vanaf 2 posten, konden nu eens goed zien wat 1 product doet. :D Er zaten absoluut toppers bij, qua lijn valt Pyroshopper toch echt op, zitten mooie rammers bij hoor. :D

De finale was grandioos, zo'n 6 minuten lang vlammen, heerlijk! De finale van de finale was helemaal te gek, wat een geweld man!! Film volgt spoedig. :)

Klinkt erg goed allemaal. Ben erg benieuwd naar de nieuwe producten, vooral die van de nieuwe productlijnen.

Het was zeker een geslaagde avond.
Lesli heeft mij postitief verrasd.
Zaten zeker een paar goede producten tussen, vooral de cakes die bassie al aanhaald.
Voor mij sprong de pyro shopper lijn er bovenuit.
Alles was perfect geregeld door Lesli, waarvoor nogmaals mijn dank.

Het was een leuke en geslaagde demo van Lesli er waren mooie producten geschoten en waarbij ook de opening van de nieuwe pand centraal stond.
We waren groot vertegenwoordigd met 10 man waarbij het als ware een meeting van ons was.
Ze hadden een nieuwe showroom die mooi was opgezet met allerlei producten erin.
Heb nog een aantal foto's ervan gemaakt die ik met jullie wilt delen.
De heren van Lesli hartelijk bedankt voor de gastvrijheid die we mee hebben mogen maken bij jullie.

Een gedeelte van de nieuwe pand die 34.000 vierkante meter beslaat.
Foto-7B38RV4L.jpg

een gedeelte van de producten in de nieuwe showroom.
Foto-48TI7DYU.jpg

Foto-YEOZDBLV.jpg

Foto-L7MANUWS.jpg

Foto-DI88ICDH.jpg

Foto-EVETZSBQ.jpg

Foto-FOJJFX7Z.jpg

Foto-QSFXIH3N.jpg

Foto-HHUJJN6F.jpg

Foto-GP7D3TEJ.jpg

Foto-83VD6CSB.jpg

Foto-Y4O6IFPV.jpg

Ten eerste wil mijn complimenten aan gehele importeurschap Lesli bedanken voor de goed verzorgde avond en met name de heren van Lesli:Niels de laure, Patrick Pleyte en en Barnt Massel.

Het was een al met al een geslaagde avond.

Op de twitter van Patrick Pleyte staan de volgende berichten:

Thuis na de #vuurwerkdemo #Lesli Veel goede reacties! mooi weer en gezellige mensen! @vuurwerkcrewNL Merci ! Goedenacht allen!
about 20 hours ago via web

Zojuist van de mannen van @vuurwerkcrew een mooie bos bloemen gekregen! #datdoeteenmensgoed! Dank'
8:23 PM Sep 20th via mobile web

Leuk en goed verslag Bastiaan en leuke foto,s Michel, waarvoor dank.
Goede demo van Lesli, alles was tot in de puntjes netjes en keurig geregeld.
Een leuke avond beleefd, de belangstelling was groot, en heel wat bekenden gezien.
Van de geshowde producten kunnen mij de artikelen uit de Pyroshopper het meest bekoren, kwaliteit/prijs verhouding is zeker goed te noemen.
Ja en de afsluitende Camuro King blijft het koningsnummer, misschien wel de beste cake van Nederland

Ook ik wil hier nog mijn bijdrage in geven:) Heb nog een aantal foto's gemaakt op deze avond die hieronder te zien zijn.

Wil graag alle mede-crewleden en de medewerkers van Lesli bedanken voor deze gezellige, leuke en informatieve avond!

1003737t.jpg

1003738.jpg

1003739.jpg

1003740.jpg

1003741f.jpg

1003742.jpg

1003743.jpg

1003744p.jpg

1003745.jpg

1003746k.jpg

1003747.jpg

1003749.jpg

1003750.jpg

1003755q.jpg

1003756l.jpg

1003757y.jpg

1003758.jpg

1003759d.jpg

1003760.jpg

1003761.jpg

WOW, moet je die stapel vuurwerk zien!!
Goed van jullie dat er ook aandag word besteed aan zowel de nieuwe, als de wat oudere producten.

Back
Bovenaan