Demo Leek (Lesli) 14-12-12

Nitraat12

VWC lid
Datum:14-12-12
Wat:Demo Lesli vuurwerk
Waar:De Knip 2 Leek, (voetbalvelden)
Tijd:19.00

Ik denk dat dit om een demo van profile Wagenaar gaat. Het kan ook een demo zijn van de welkoop

Bron: Fred op Fpm!

Laatst bewerkt:
Poeh wat een regen en kou zeg!

Een deel van de producten zijn blijven staan door de regen. Na tijd was er koffie te verkrijgen maar nog geen half uur lang. Toen werden we verzocht te verlaten voor het klaverjassen, tja huur dan wat waar je wat langer kan na zitten.

Valt mee hoor Lars! Altijd beter dan niets.
Ik zal ook mijn finalefilm even in de upload gooien.

Valt inderdaad mee Lars en we zijn blij met de beelden al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik de finale niet echt spetterend vind. Thnx voor het delen gabber :)

Verwachte om eerlijk te zijn ook niet zoveel :wink:

Is hier meestal zo paar cakes tegelijk de lucht in en dat is de finale. De rest van de producten staan op mijn channel en hier in de product topics van lesli :)

Valt inderdaad mee Lars en we zijn blij met de beelden al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik de finale niet echt spetterend vind. Thnx voor het delen gabber :)

Het is ook een relatief kleine dealer en het aantal bijzoekers is ook niet je van het. Niet iedere winkel heeft het budget om een gigantische show neer te zetten natuurlijk in deze tijd. En het was gewoon aangenaam om naar te kijken. Leuk hoe het publiek wel erg enthousiast is. Hoorde een aantal leuke dingen voorbij komen zoals, 'Ze pakken wel flink uit dit jaar zeg!', 'Wauw, ze hebben wel veel mooie producten laten zien hè'.

Erg jammer dat het slechte weer roet in het eten gooide, niet alleen voor de bezoekers en filmers, maar vooral ook voor de dealer.

Back
Bovenaan