Demo Landgraaf 07-11-2009

Beste mensen,

Een ieder die eerder gereageerd heeft op de meeting / rondleiding / hulp bij opbouw, gelive nogmals te reageren, omdat ik met mijn stomme kok alle mails heb gewist... SORRY!!!
[email protected]

Beste mensen,

Een ieder die eerder gereageerd heeft op de meeting / rondleiding / hulp bij opbouw, gelive nogmals te reageren, omdat ik met mijn stomme kok alle mails heb gewist... SORRY!!!
[email protected]

Dit lijkt me een hele leuke kans voor de mensen die echt helemaal gek zijn van vuurwerk. Nu ben ik dat ook wel en lijkt me wel eens leuk om te kijken maar ik gun het echter een echte echte vuurwerkfreak meer. Maar mocht je nog moeite hebben met die 10 man vol te krijgen dan willen Melanie en Ik altijd wel komen kijken. Lijkt me best interessant!

Dit jaar zal ik vast weer komen kijken en regel aub wat met die verkeers regelaars daar. Want het is altijd een pest bende daar. Maak mooie rijen en laat aub mensen in rijen wegrijden. Megaland heeft toch wel pionnentjes en afzetlint. Anders heb ik nog wel een rolletje afzetlint ;)

Voor de overige freaks valt dit mooi te combineren met Hoensbroek:

http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=11992

00.15 tot 01.15 wordt daar vuurwerk geschoten en Landgraaf en Hoensbroek ligt niet ver van elkaar 20-30 min rijden maar!

Ik kan je mededelen dat ik dit jaar een ander bedrijf heb geregeld voor het verkeer te regelen... Dus dat zal beslist beter gaan.

Zo mensen....

Nog een paar weekjes en de DEMO in Landgraaf is weer een feit!!
Het gaat er op aan, en de schietlijst is bijna klaar.

Kan zeggen dat als alles op voorraad is, het een zeer imposante lijst gaat worden.
En dat we dit jaar alles electronisch gaan afschieten.

Ziet er toch net wat proffessioneler uit.

Ik houd jullie op de hoogte!!!

PSSSST: Op de site van de vuurwerkshow kan je al het een en ander zien over de collectie van Rohan Fireworks International!

Op zaterdag 7 November 2009 organiseert Rohan Fireworks International net als afgelopen jaar, een grote vuurwerkshow. Hier demonstreren zij o.a. de nieuwste produkten voor de consument welke vanaf 14 november in de winkel kunnen worden bestelt. Als afsluiting vindt er een groot vuurwerk plaats.

Onderstaand leest u verdere info over de vuurwerkshow:

Op deze avond demonstreren wij een groot deel van ons vuurwerkassortiment voor het consumenten-seizoen 2009-2010. Dit zal bestaan uit vele nieuwe artikelen, maar ook oudere artikelen die wij reeds enkele jaren in ons assortiment hebben. Momenteel is de lijst nog niet bekend van artikelen die wij gaan demonstreren, maar deze is vanaf november hier te downloaden, en uit te printen. Uiteraard zijn deze lijsten ook beschikbaar op de avond zelf.

De merken / collectie’s die wij dit jaar onder anderen zullen demonstreren zijn:
WECO - HERLAT - ELITE TOWN - BRILJANT - BLACK SMITH - TITANIUM - ORIGINAL - FASCINATION

Na afloop van de demo van Consumentenvuurwerk, is er nog een GROOT vuurwerkdemo. Dit is vuurwerk dat alleen door gediplomeerde mensen mag worden ontstoken die in het bezit zijn van een speciale vergunning voor deze. Dit vuurwerk wordt verzorgd door de Groot vuurwerk afdeling van Rohan Fireworks International.

In verband met het 25 jarig jubileum van Rohan Fireworks International, zullen wij als afsluiter dit jaar een “Pyro Musical” presenteren op de muziek van de Landgraafse Muzikant / Orkestleider Guido Dieteren van Guido’s Orchestra onder anderen bekend van “Symphonica in Rosso” en het “Drielandenpunt Concert in 2009”

Randprogramma

Omdat wij de poorten reeds vanaf 19.00 uur voor het publiek geopend hebben, zullen wij ervoor zorgdragen dat er een DJ’s aanwezig is die de mensen amuseren in de tijd dat zij wachten. Dit doen wij in samenwerking met FALCON RADIO die hier met hun eigen STAGELINER staan.

Tevens zal het hoofdgebouw van Megaland opengesteld worden voor het gebruik van toiletten, en mogelijk om hier even op te warmen.

Ook zal er een snack/drank wagen zijn, om de inwendige mens te verzorgen.

http://www.vuurwerkshow.info/wp/

Top dat ze zoveel collecties verkopen.De show zal vast weer super en een groot succes worden zoals ieder jaar.
Ben vooral blij met weco, herlat, en original maar 1 ding mis ik toch waarom staat bonfireworks er niet bij?Deze collectie zou toch ook door rohan verkocht gaan worden?

JUBILEUM

25 jaar Rohan Vuurwerk

In December 2009 is het precies 25 jaar geleden dat wij gestart zijn met de verkoop van vuurwerk.
Begonnen in 1985 met een opslagcapaciteit van 200 kilo in een oude caravan, en in 2009 uitgroeid tot een opslagcapaciteit van 160.000 kilo consumentenvuurwerk, en een mega modern opslag complex en verkoopruimte.

Reden voor een feestje dus!!

Houd daarom onze site goed in de gaten, voor onze "Spectaculaire Jubileums aanbiedingen"

Uiteraard zullen wij tergelegenheid van dit jubileum ook op onze vuurwerkdemo op Megaland 7 November a.s. gigantisch uitpakken.
Vanaf 14 November kunt u weer bestellen in onze showroom en webshop!!

2009101518104025%20jaar.jpg

Zoals ieder jaar zal ik ook weer hierbij aanwezig zijn :p. Van Ben heb ik al een klein muzikaal stukje van de sluier te horen gekregen. :D

Hallo Allemaal, nog een kleine week en het is zover!!!
De grote demo in Landgraaf...

Een ieder die zich gemeld heeft voor een kijkje achter de schermen, jullie krijgen vandaag mail!!!

Er zijn nog plaatsen beschikbaar om een kijkje in de keuken te nemen... Meld je snel aan via: [email protected]

Dit kan enkel en alleen nog tot Zondag a.s.!!

Vrijdag a.s. de demo. Wie van jullie zijn er ook bij?
En nog even een vraag aan Rohan (Ben)
Hebben jullie de schietlijst al beschikbaar?

ik ben bezig om de laatste hand aan de schietlisjt te leggen, en m checken op fouten etc.

Ik hoop hem morgenavond online te kunnen gooien

Back
Bovenaan