(DEMO) Kuiper Koekange vrijdag 16 december 2022

Prima demo, de Cairo Crackling heeft mij positief verrast. :)

Inderdaad jammer van de mist tijdens de finale, daardoor kwamen de kleuren niet goed tot z'n recht.

Mooie show, sluit me idd aan de demo 25 producten super mooi alleen de finale in rook dat was jammer verder nog op de foto gegaan met de mannen van AW Fireworks.

Prachtige demo, veel mooie producten gezien. De Behai vind ik een erg mooi cake, Mega Mine fantastisch en ook de Caïro Crackling erg goed, wat mij betreft de topper van de avond.
1,2" freestyle madness vond ik ook een goede bak!

Finale was super gaaf, heel mooi gedaan. Goede nummers en goed bijpassend vuurwerk.

BEDANKT!!

Voor de aanwezigen: hoe was de 1,2" Freestyle Madness? :D
Ik vond hem gaaf.

Heb bijna alleen maar goede cakes /compounds gezien. Sommige harde klappen en grote effecten. Heerlijk!

Finale was geweldig. Mooi op muziek, veel shells en boxen. Jammer dat de rook inderdaad bleef hangen waardoor de shells slecht(er) zichtbaar worden.

Desalniettemin zeer geslaagd. Had mijn buurman mee. Hij houdt van vuurwerk maar geen diehard fan. Heeft enorm staan te genieten

Ook in Koekange geweest vanavond en ontzettend genoten van de demo. Gezellig druk, ideaal stookweer (tijdens de demo althans) - fa. Kuiper had alles perfect voor elkaar, chapeau!

Producten die er voor mij uitsprongen:
-Behai : onder de 10 Euro is er denk ik geen betere cake te krijgen;
- WCKD Warlord - Ongeëvenaard qua prijs/kwaliteit verhouding, dikke boeketten, heerlijk tempo
- MJB Cake - zo herinner ik 'm van 3 jaar geleden in de straat, vette burst, mooie kleur en gevarieerde schiet combinaties, qua tempo ook subliem
- El Torro - Ramde er goed op los, ook mooie kleurcombinaties blink
- De Argento/Funke cakes - heerlijk dat dwarrelgoud, waanzinnige standtijd, goed uitgewerkte effecten
- Triple X - waardige afsluiter, box heeft alles, grote variatie in effecten, wat een show!

Sfeer was heel erg goed, enthousiaste mensen van alle leeftijden en uit alle windstreken - vuurwerk leeft!

Tot 30 december in Koekange

Hele mooie demo met zeer mooie finale. Zo zie je ze vrijwel nergens.
Demo zelf had bijna alleen maar toppers.
Mij favorieten, Cairo crackling. Wat een burst!! En de 300sh ultimate mixed display.
Heerljjke rambak!

Een zeer leuke demo gezien in het verre Drente. De showroom was mooi ingericht.
Leuke producten gezien en prachtige finale. Hierbij wat beeldmateriaal:

20221216_181219.jpg

20221216_181222.jpg

20221216_181410.jpg

20221216_181414.jpg

Prachtige demo meegemaakt netjes en strak georganiseerd echt top!! En dan het vuurwerk echt veel mooie producten gezien. Caïro Crackling wat een beuker zeg echt heerlijke cake met kneiterharde burst. MJB cake was ook echt super zoals ik die paar jaar geleden ook had, Starbuster was echt top net zoals de Tycoon echt superwaaiers van Wolff. Lekker rammen met de Ultimate Display van Magnum en die Zena box was ook echt verrassend goed zeg. WCKD Warlord klapte er ook lekker op en de Triple X was gewoon geniaal in mijn ogen. De finale was lekker zeg met die heerlijke grote kalibers op lekkere muziek. Uitermate lekkere demo van Kuiper en volgend jaar zeker weer van de partij…

Vergeet nog de Freestyle box van Magnum wat ook een heerlijke box was met lekkere burst en heerlijke kleurtjes. Magnum heb weer goed z’n best gedaan wat betreft nieuwe producten..

Ben er zelf niet bij geweest, maar de films die gepost worden zijn om te genieten. Ook hier complimenten voor de demo. Product keuze is super geweest!

Heb genoten van deze demo. Verrassing voor mij was echt de Mega Mine. Echt, wat mega effect met burst! Voor de rest was het grootste deel eigenlijk ook prima met diverse regelrechte toppers. Jammer dat de shells wat wegvielen in de mist, maar ondanks dat een prima avondje gehad.

Back
Bovenaan