(DEMO) Kuiper Koekange vrijdag 16 december 2022

Zin in! Ik rij vrijdag vanuit Zwolle die kant op. Als er iemand mee wil rijden of onderweg opgepikt wil worden, laat maar weten.

Wat een mooie schietlijst zeg:droolthum Kan hier helaas niet bij zijn ivm werk en de 2 uur die er heen moet worden gereden. Veel plezier voor iedereen die erbij is! En deel vooral de toppers en de wat mindere producten

Op de website van Kuiper staan maar 2 cakes en 2 compounds. Kan dit weer terug naar het originele met alle producten?

Hoe zit het met de mist op locatie?

Hoogeveen op dit moment geen mist, maar heel helder is het ook niet.
Zicht 2400 meter op weerstation Hoogeveen.

Zichtkaart KNMI (live link, dus past zich automatisch aan naar actueel):
zicht.png

Eddy.

Hoe is het zicht in Koekange ?? 15Km Noord Oost van Hoogeveen is het nog goed te doen maar volgens het kaartje hierboven is het zicht in Hoogeveen nog maar 200 meter

Prachtige demo met prima producten !
Finale helaas in rook gehuld, echt wel zonde … :rolleyes:
Beste product voor mij: MJB cake. Bizarre klappen kwamen daar vanaf !

Fa Kuiper, weer bedankt voor de mooie en gezellige demo vanavond. Uiteraard ook bedankt voor de daverende finale, alleen zo zonde dat de weergoden jullie niet goed gezind waren tijdens de finale, desalniettemin enorm van genoten.

Sluit me hier bij 1, tijdens de demo zelf vrijwel perfect. En de finale in rook gehuld jammer want je kon wel zien dat het weer een prachtige show was.

Naast enkele toppers die geen introductie nodig hebben, vond ik de Statement doosjes er positief uitkomen en de Zena FX box. De nieuwe dragon box van Wolff was ook dik helaas met nieuwe prijzen te overpriced. Ik heb bijna alle producten gefilmd dus die zullen spoedig volgen hier op de site!

Back
Bovenaan