Tja wat moet ik er van zeggen.
Ze begonnen pas een kwartier later omdat er wat mankeerde met de schietlijst denk ik. Toen werd er al vrij snel vuurwerk afgestoken bij de reservelont, die jongen links snapte er niet zo veel van. De producten die als eerste werden geschoten (het NIET Diamond vuurwerk) was top, zette de toon goed. Zaten aardige dingen tussen. Vooral die cake met die doffe mines erbij, iemand een idee welke dat was trouwens? Halverwege de show kwamen opeens de fonteinen weer voorbij. 3 stuks Diamond Screamers, wat heerlijk! Al die verwaarloosde blikken bij die fontein en het bijna wegrennen toen die begon te fluiten. Heerlijk! Gelukkig had ik er al 4 besteld. Maar goed, daarna kwam het Diamond vuurwerk en dat was stuk voor stuk ruk. Echt waar, wat een aanfluiting. Geen 1 goede cake, zelfs niet in de cakeboxen van 125 euro. Schieter was bijna zn helm kwijt doordat hij bij een cakebox blijkbaar vergeten was dat er een cake was met een dubbele finale, ging maar net goed. De toegift was slecht, twee keer een prima cake, maar de schieters wisten niet steeds dezelfde cake aan te steken waardoor het op momenten soms links niks was, rechts wel en later andersom. Ging het ook nog even mis halverwege met een cake die in 1 keer leeg ramde die een paar meter boven de grond knalde. De laatste cakes gingen wel even lekker op tempo door. Al met al teleurstellend, maar vermaakt weer in de auto gestapt. Met 6 gratis oliebollen.