Demo: Kroone Liefting Limmen 16 december 2016

Klopt. Ik ben ook benieuwd. Assortiment daar is niet interessant maar vuurwerk is altijd leuk toch! Misschien wip ik wel even langs.

Klopt. Ik ben ook benieuwd. Assortiment daar is niet interessant maar vuurwerk is altijd leuk toch! Misschien wip ik wel even langs.

Ja het assortiment daar is door de jaren heen wel achteruit gegaan, Vroeger heb ik daar nog die salute cake weten te bemachtigen maar nu blijft er weinig leuk spul over. Maarja het is de enige dealer in limmen dus ze hoeven niet eens een goed assortiment te hebben om geld te verdienen :p

Tja wat moet ik er van zeggen.

Ze begonnen pas een kwartier later omdat er wat mankeerde met de schietlijst denk ik. Toen werd er al vrij snel vuurwerk afgestoken bij de reservelont, die jongen links snapte er niet zo veel van. De producten die als eerste werden geschoten (het NIET Diamond vuurwerk) was top, zette de toon goed. Zaten aardige dingen tussen. Vooral die cake met die doffe mines erbij, iemand een idee welke dat was trouwens? Halverwege de show kwamen opeens de fonteinen weer voorbij. 3 stuks Diamond Screamers, wat heerlijk! Al die verwaarloosde blikken bij die fontein en het bijna wegrennen toen die begon te fluiten. Heerlijk! Gelukkig had ik er al 4 besteld. Maar goed, daarna kwam het Diamond vuurwerk en dat was stuk voor stuk ruk. Echt waar, wat een aanfluiting. Geen 1 goede cake, zelfs niet in de cakeboxen van 125 euro. Schieter was bijna zn helm kwijt doordat hij bij een cakebox blijkbaar vergeten was dat er een cake was met een dubbele finale, ging maar net goed. De toegift was slecht, twee keer een prima cake, maar de schieters wisten niet steeds dezelfde cake aan te steken waardoor het op momenten soms links niks was, rechts wel en later andersom. Ging het ook nog even mis halverwege met een cake die in 1 keer leeg ramde die een paar meter boven de grond knalde. De laatste cakes gingen wel even lekker op tempo door. Al met al teleurstellend, maar vermaakt weer in de auto gestapt. Met 6 gratis oliebollen.

Helemaal mee eens! Ik ben nooit fan geweest van Diamond, ik vind het nogal overpriced. Ik wilde mij laten verrassen maar de demo heeft mij niet overgehaald om iets van dit merk te bestellen. Het niet Diamond spul, daar mankeerde inderdaad niets aan! Al was het inderdaad jammer dat enkele cakes achterstevoren werden afgeschoten (1 van de 2 die werd afgeschoten).
De cake die er wat mij betreft echt uitsprong was de Out Loud van Skyline, ik zit er echt aan te denken om deze te bestellen. Dit is ook de cake die jij bedoeld gok ik?

Vooral die cake met die doffe mines erbij, iemand een idee welke dat was trouwens?

klopt dit was ook de enige cake waar ik geld voor over zou hebben, letterlijk alle andere cakes waren echt magertjes... Het prof spul van vulcan is altijd erg mooi, maar het consumentenvuurwerk voor de Nederlandse markt presteert echt ondermaats, het leek een beetje alsof we naar een show zaten te kijken waar ze alleen maar 15mm schoten met black powder burstcharges ipv flash.

Die cake met die mines is volgens de schietlijst de DC214-EC030565 Barracuda (diamond collection)

Dit was de enige cake die die ik misschien zou kopen.
Die fonteinen met die fluit (DC037-EC359911) die ze halverwege schoten vond ik trouwens wel gaaf, drie tegelijk gaf best een lawaai :cool:

Back
Bovenaan