HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat denk ik niet! Maar ik kan zelf ook totaal niet wachten hahaha! Ik kan helaas door omstandigheden pas rond 21.00 uur online komen, ik denk serieus dat je het dan echt kan hebben dat de mooiste producten dan al weg zijn omdat er gewoon freaks klaar gaan zitten. :sad:

haokan kennende hebben ze genoeg op voorraad om ook een uurtje later voor jou nog genoeg speelgoed te hebben:cool:

Webshop ziet er al heel behoorlijk uit inderdaad.
Veel plezier allemaal vrijdag om 18:00 :wink:.

Haokan zaandam

Haokan zaandam

De webshop van Haokan Zaandam is vanaf vandaag geopend.
Woon je in de buurt van Zaandam/Amsterdam dan kan je nu profiteren van de Haokan aanbiedingen zonder dat je ver hoeft te rijden.
Mochten er producten uitverkocht zijn stuur dan een mailtje en dan kan ik producten verplaatsen.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Vuurwerkshow

Vuurwerkshow

Haokan verzorgt in samenwerking met Pyromax ook dit jaar weer de vuurwerkshow ter afsluiting van de kermis in Oisterwijk.
woensdag 20 juli
23.00 uur
Lindepark (achter gemeentehuis)
consumenten vuurwerk (plusminus 180 cakes)

www.haokanvuurwerk.nl

Laatst bewerkt:
ik zie dat er weer nieuwe producten zijn toegevoegd.
Ook weer de Immortal Gold voor de liefhebber.

Edit:
Gelijk mijn 18:00 show even samengesteld.
4x Sky Crapers
2x Battle Stars
3x Aftershock Damage (had ik vorige keer al besteld)
3x Heavy Legend 25s (de laatste 3)

Ik verwacht dat je de Bermuda Thunder gaat krijgen. Ik heb hem zelf ook besteld. Het is een box van Rubro, was een special voor Groenrijk. Maar we gaan het zien.

Ik verwacht dat je de Bermuda Thunder gaat krijgen. Ik heb hem zelf ook besteld. Het is een box van Rubro, was een special voor Groenrijk. Maar we gaan het zien.

Voor 3 tientjes niet verkeerd. Anderen gokten op de Cyber, ook van Rubro. De Bermuda Thunder past wel in het straatje van winkelspecials van Rubro die tevens als mystery box worden verkocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan