R R@lph VWC lid 1 dec 2018 #1 Stad/dorp: Schoonhoven Locatie: De Diamant 2 Datum: 8 december 2018 Tijdstip: 17:00 Collecties: Nog niet bekend Bijzonderheden: ...
Stad/dorp: Schoonhoven Locatie: De Diamant 2 Datum: 8 december 2018 Tijdstip: 17:00 Collecties: Nog niet bekend Bijzonderheden: ...
MasterBsc VWC lid 1 dec 2018 #3 Niet een bijzondere demo, maar wel erg gezellig! Ik was er 2 jaar geleden en toen schoten ze enkel Lesli.
Niet een bijzondere demo, maar wel erg gezellig! Ik was er 2 jaar geleden en toen schoten ze enkel Lesli.
stefantvs VWC lid 8 dec 2018 #7 Screaming Girl zei: Zal toch wel afgelast zijn mag ik aannemen? Klik om te vergroten... Nope is gewoon door gegaan
Screaming Girl zei: Zal toch wel afgelast zijn mag ik aannemen? Klik om te vergroten... Nope is gewoon door gegaan
herdervriend VWC lid 8 dec 2018 #8 Alvast wat matige film-beelden van mijn kant, foto's volgen nog. Wind viel reuze mee. Regen kwam pas na de show. Dansshow was nice vooraf. Show was uiteindelijk net voor 6 uur. Leek meer n show dan een demo trouwens!
Alvast wat matige film-beelden van mijn kant, foto's volgen nog. Wind viel reuze mee. Regen kwam pas na de show. Dansshow was nice vooraf. Show was uiteindelijk net voor 6 uur. Leek meer n show dan een demo trouwens!
herdervriend VWC lid 8 dec 2018 #10 smurf zei: welke producten van lesli zijn er geschoten Klik om te vergroten... Geen schietlijst gehad, dus das de vraag.
smurf zei: welke producten van lesli zijn er geschoten Klik om te vergroten... Geen schietlijst gehad, dus das de vraag.