[Demo] Kampeerwinkel Hendriks Ermelo 16 december 2016

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Ermelo
Datum: 16 december 2016
Tijdstip: 19:30
Bijzonderheden: Er is muziek, gratis chocomel en de winkel is ook geopend
Collectie: Veel producten van Proline

Laatst bewerkt:
Hendriks geeft gratis vuurwerk tijdens vuurwerkshow

Natuurlijk staat ook dit jaar de vuurwerkshow van Kampeerwereld Hendriks weer op de agenda. Dit jaar zal de show plaatsvinden op vrijdagavond 16 december op het parkeerterrein van de kampeerwinkel. Rond 19.30 uur zal de show starten om zo 2016 knallend af te sluiten! Met als klap op de vuurpijl gratis vuurwerkpakketten!

PUTTEN - Er is natuurlijk een spectaculaire vuurwerkshow, maar ook maak je kans op één van de vijf vuurwerkpakketten die worden weggegeven die avond. Door middel van loting kan je kans maken op een vuurwerkpakket t.w.v. €99,95! Tijdens de show kan je genieten van het prachtige vuurwerk. Door middel van een schietlijst word je tijdens de vuurwerkshow op de hoogte gehouden van het soort vuurwerk dat je ziet. Naderhand kan je dus gemakkelijk het vuurwerk bestellen dat jij het mooiste vond.

Online vuurwerk bestellen
Online kan vuurwerk al besteld worden vanaf 15 november. Bestellingen die je online plaatst kan je tijdens de vuurwerkverkoop in de winkel op komen halen. Dit is op 29, 30 en 31 december. Tijdens deze dagen kan je ook gewoon naar de winkel komen en daar je vuurwerk uitzoeken. Op 29 en 30 december kan je van 08.00 uur tot 21.00 uur vuurwerk bij Kampeerwereld kopen. Op Oudejaarsdag kan dit van 08.00 uur tot 17.00 uur. Buiten het ruime assortiment vuurwerk kan je bij Kampeerwereld Hendriks ook terecht voor bescherming tijdens de jaarwisseling. Vuurwerkbrillen en aansteeklonten bijvoorbeeld.

Oliebollen smikkelen
Bij Oud & Nieuw denk je natuurlijk ook aan oliebollen. Natuurlijk heeft Kampeerwereld daar wat op bedacht. Op het parkeerterrein staat namelijk de oliebollenkraam van Rovers waar je de allerlekkerste oliebollen van Nederland kan eten! Tijdens de vuurwerkshow zal deze er ook zijn en verder staat de kraam van dinsdag t/m zaterdag tijdens winkeltijdens op het parkeerterrein

http://www.puttensweekblad.nl/nieuw...ks-geeft-gratis-vuurwerk-tijdens-vuurwerkshow

Vorig jaar heen geweest om toch maar eens te kijken of pro line de moeite weer waard zou zijn. Dat was het niet echt. Dit jaar twijfel ik nog of ik mijzelf weer zal opofferen voor het goede doel.

Zo was de finale vorig jaar:

Ja 90 procent zeker haha! En er wordt ook gefilmd stream live via me fb. Als iemand er gebruik van wilt maken stuur me even pb bericht . Voeg ik je even toe

Ik ben er morgen ook maar bij. Ik kan voor andere demo's kiezen maar daar komt niets wat ik nog niet gezien heb of moet zien. En deze is dichterbij! Misschien kunnen we wel een moment vinden om samen onze kritiek te uiten op het moois dat we zien :D

Back
Bovenaan