[Demo] Kaboom Vuurwerk Moordrecht 13 december 2019

pyrofan#1

VWC lid
Stad/dorp: Moordrecht
Locatie: Sportlaan 9, 2841 EB Moordrecht (Korfbalvereniging Ijsvogels)
Datum: Vrijdag 13 december 2019
Tijdstip: 19:30 uur
Schietbedrijf: ...
Max. kaliber: ...
Bijzonderheden: ...

Hier maar eens een keer gaan kijken want ze voeren een leuk assortiment : Evo, GBV ( statement collectie )

Ai, Zoetermeer Oosterheem of deze... luxeprobleem, keuzes, keuzes. Statement dan weer wel interessant.

Oosterheem is slechts een kleine finale met VWT spul, als opwarmertje voor de demo in Benthuizen :wink:

Hoewel ik de demo in Benthuizen mis (dan ben ik in 's Gravenzande naar vuurwerk aan het kijken), wordt het met bovenstaande info Moordrecht. VWT spreekt me wat minder aan qua demo materiaal (en dat staat los van Sven & Koen :rolleyes:)

Ligt het nou aan mij of had ik van de week nog gelezen dat de demo op 14 December was ? (Zaterdag)

Edit : Ben in de war met Rijnsburg. :bonk:

Laatst bewerkt:
Ik zie net dat Kaboom in Gouderak zijn winkel heeft en dat de demo aan de andere kant van het water in Moordrecht wordt geschoten. Klopt dit wel ?

Ik zie net dat Kaboom in Gouderak zijn winkel heeft en dat de demo aan de andere kant van het water in Moordrecht wordt geschoten. Klopt dit wel ?

Zo staat het ook op hun eigen website. Op zich niet heel gek, op de dijk waar hun winkel zit heb je niet veel ruimte voor een demo.

Lijkt (vooralsnog) redelijk weer te zijn. Nog steeds kans op wat regen en behoorlijk wat wind, maar het afblaasrisico is niet heel groot gok ik zo.

Lijkt (vooralsnog) redelijk weer te zijn. Nog steeds kans op wat regen en behoorlijk wat wind, maar het afblaasrisico is niet heel groot gok ik zo.

Windkracht 3 en droog, dat is iig goed nieuws. Mag wel wat warmer dan de 4 graden gevoelstemperatuur :yes:

De gemeente Krimpenerwaard heeft alle vuurwerkdemo's een soort van verboden, dus dat is sowieso 1 reden waarom ze wel naar Moordrecht moesten gaan. Maar de echte reden waarom ze aan de overkant het vuurwerk doen ben ik even vergeten.

0,1 mm teken ik voor. Iemand al een schietlijstje toevallig, eenmaal, andermaal?

Waar ik ga staan? Ik ga in ieder een poging doen om de modder te vermijden. Ben er nog nooit geweest, maar mocht er een meet & greet plek zijn, please let me know.

Bambardos, El General... nice! En ook de Tempest... erg benieuwd hoe die het nu doet in vergelijking met de Evo demo in september.

Back
Bovenaan