Demo intratuin Pijnacker 2-12-2010

t ziet er allemaal goed uit, waar ik me echter kapot aan erger is dat ze tijdens zo'n demo die muziek zo hard hebben staan. Dim die muziek of liever laat hem lekker gewoon weg, het verstoord de demo vind ik :sad:

t ziet er allemaal goed uit, waar ik me echter kapot aan erger is dat ze tijdens zo'n demo die muziek zo hard hebben staan. Dim die muziek of liever laat hem lekker gewoon weg, het verstoord de demo vind ik :sad:

Mee eens, was ik ook niet zo erg blij mee.

Vondt het voor de rest wel een leuke demo hoor, blij dat ik er heen ben geweest (ook al moest ik op de terug weg 40 minuten op de trein wachten:bonk:)

ik was er ook bij was toch wel ff lekker zo op een koude donderdag avond! lekker op de dijk foto's staan schieten samen met stefantvs.

2h5qzwn.jpg

dgpb9j.jpg

2qdpw0o.jpg

257gab9.jpg

1291356763-890.jpg

1291356830-840.jpg

cake op 3 min

cake op 3 min

December maand - demo maand :), heerlijk het is weer begonnen met de winkeliers demo's her en der. Ik vond deze show stukken beter als vorig jaar en was dan ook aangenaam verrast toen ik filmpje bekeek. iemand trouwens enig idee welke cake er bij 3.00 omhoog werd geschoten met die goude effecten erin, het leken bijna een soort gouden falling leaves ?

Stefan : Toppie voor het filmen en het plaatsen :thumbup:

Dat was de Hurricane van de Intratuin Excellent serie.

Ik wil iedereen bedanken voor de prachtige foto,s en films.
In het bijzonder Vincent (vinnievuurwerk) Op de film wordt aangegeven welk product er geschoten worden. Kost jou veel werk Vincent maar voor ons zo handig.
Dank aan allen

Back
Bovenaan