[DEMO] Importeursdemo Vuurwerkmania - Biddinghuizen - 28-8-2019

Net terug van de demo. Perfect stookweer gehad. Toen we wegreden begon het te regenen. Demo was weer in de puntjes geregeld. Weer mooie vertrouwde en nieuwe producten gezien.

Eerste 2/3 producten gemist omdat ik wat aan de late kant was, maar echt een top demo gezien!
Bedankt voor het mogelijk maken, Vuurwerkmania! :)

Top mensen! Er zaten weer heerlijke nieuwe producten tussen.
Metallion blitz!!! Leopard!! neon maroon !!! En Johnny Dangerous smullen die klappen die daar uit kwamen.
En de supercelebration box voor 35 euro is echt een feestbox, zeer geslaagd voor dat geld, hij is zeker meer waard!!
Bedankt weer, en de bal gehakt met pindasaus is weer prima bevallen!!!!

En toch he, een puntje van kritiek van mijn kant. Na al die jaren kan Vuurwerkevents nog steeds geen fatsoenlijke finale show schieten bij Rubro en Mania. De finales van beide demo's lijken ieder jaar als 2 druppels water op elkaar maar er wordt totaal geen moeite gedaan er een opbouwende show van te maken. De "Stepper" stukjes zijn dramatisch traag en ook die zijn niet strak geschoten. De cakeboxen worden maar wat random afgeknald met hier en daar een shell, en tevens maar vanaf 2 posities.

Er is zoveel meer uit te halen met de hoeveelheden die er geschoten worden, bouw er nu eens een leuke eindshow van. Mijn hoop is een beetje vervlogen na een aantal jaar dit type finales...

Een afspeellijst met alle artikelen los vind je hier!

De gehele demo: (YT is nog aan het transcoden, dus de kwaliteit zal nog niet optimaal zijn!)

Laatst bewerkt:
Was zeker weer een geslaagde demo, veel mooie nieuwe artikelen gezien en ook weer een aantal oude toppers. Weer met een aantal leden kennis gemaakt, dat is ook altijd leuk aan deze demo's.

Weer even bijgekomen van de Vuurwerkmania demo. Ik heb genoten gister! Veel nieuwe producten gezien die allemaal uitstekend presteerden, evenals een groot aantal ''oude'' toppers. Voor mij persoonlijk erg genoten van de Collision Thunder, het Mega 6 assortiment en de Tournament Box. De kwaliteit is dik in orde dit jaar bij Vuurwerkmania!

Back
Bovenaan