[Demo] Importeursdemo RUBRO vuurwerk, 28 augustus 2018

Deze besloten demo van Rubro is weer aan de Waterpoort in Wierden. Echter kun je hier al een paar jaar ook als consument prima kijken.

Ontbrandingstoestemming:

https://repository.officiele-overhe...n/exb-2018-40156/1/bijlage/exb-2018-40156.pdf

pin me er trouwens niet op vast op die locatie want op de uitnodiging schijnt dit te staan.

39108257_223963991794572_3382479379178192896_n.png

Laatst bewerkt:
Precies, demo is toegankelijk voor iedereen. Nog maar een paar dagen en het begint allemaal weer.

Mag je dan ook naar binnen zoals de winkeliers? Of sta je buiten t hek?
Anders ga ik nog ff met een winkelier contacten om mee te gaan als gast.

Mag je dan ook naar binnen zoals de winkeliers? Of sta je buiten t hek?
Anders ga ik nog ff met een winkelier contacten om mee te gaan als gast.

Vorig jaar stonden de winkeliers wel in een apart vak met linten eromheen, maar er is voldoende plek om als toeschouwer te kijken. Het halve dorp loopt ook uit.

Was vorig jaar erg gaaf! mooie finale ook. Maar hoe zit het met die nieuwe locatie dan? Op de ontbrandings toestemming staat gewoon de oude locatie.

De locatie is een andere dan vorig jaar. Dit jaar is de locatie op het lageveld in Wierden.
De genodigden zullen op een aparte locatie toegelaten worden, maar de demo is wel vrij toegankelijk voor iedereen hebben we van Rubro gehoord!

Erg mooi dat men dit op deze manier zo doet!

De locatie is een andere dan vorig jaar. Dit jaar is de locatie op het lageveld in Wierden.
De genodigden zullen op een aparte locatie toegelaten worden, maar de demo is wel vrij toegankelijk voor iedereen hebben we van Rubro gehoord!

Thanks voor de opheldering! Ik moet er bijna 2 uur voor rijden, dus fijn als ik dan op de juiste plek sta;-)
Is de schiettijd ook bekend?

Het Lageveld kennen sommigen van jullie van Boulevard Outdoor. Dat is hetzelfde recreatie-/evenemententerrein aan het water. Mooi plekkie!

Ja echt klote kan toch niet kiezen tussen twee liefdes he, hoop dat dit half 10 ofzo begint dan kan ik nog een half uurtje meepakken van ajax.

Back
Bovenaan