Demo IJmuiden 08-12-2010

Dat is al Haaren het zelfde verhaal met de demo bij Hermans. Altijd die knallers waar de stukken in het rond vliegen. 2/3jaar geleden stuk betond in me gezicht gehad waar ik goed vanaf kwam.
Maar het moet toch maar is fout gaan...
Enee over dat verwisselen van producten er is elk jaar wel iets.

Hier wil ik de demo helemaal niet mee afkraken btw!

Dat is al Haaren het zelfde verhaal met de demo bij Hermans. Altijd die knallers waar de stukken in het rond vliegen. 2/3jaar geleden stuk betond in me gezicht gehad waar ik goed vanaf kwam.
Maar het moet toch maar is fout gaan...
Enee over dat verwisselen van producten er is elk jaar wel iets.

Hier wil ik de demo helemaal niet mee afkraken btw!

Elk jaar worden er wel een paar nitraatjes afgestoken maar dit jaar liep het toch wel een tikkeltje uit de hand..

@ daan, je had gelijk, dat viel mij ook op:o
Btw, ben jij daan van de fazantenlaan die op franciscus zat?:p

@ leet,
Roy, jij zat zeker lekker mee te doen?:p ik heb je niet gezien.

Gisteren ben ik samen met 1337/Leet naar de Demo van hermans marine in IJmuiden geweest, Voor de mensen die gisteren niet naar de Demo konden, heb ik dit gefilmd, helaas heb ik er niet meer naar gekeken kwa in stelling dus is hij in 720 gefilmd, moest eigenlijk 1080 zijn, Het is niet super gefilmd en vele bewegingen , het was o.a een testje om te kijken hoe de camera werkte etc. & het was KOUD!

Gelieve te kijken @720p !!
Deel 1 :
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deel 2 :
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deel 3 ( De Finale )
+ YouTube Video

EDIT: zie nu zelf ook pas dat er in het eerste deel staat WVC Xplode, dat moet uiteraard VWC ( Vuurwerkcrew ) Zijn !;)

Laatst bewerkt:
Elk jaar worden er wel een paar nitraatjes afgestoken maar dit jaar liep het toch wel een tikkeltje uit de hand..

@ daan, je had gelijk, dat viel mij ook op:o
Btw, ben jij daan van de fazantenlaan die op franciscus zat?:p

@ leet,
Roy, jij zat zeker lekker mee te doen?:p ik heb je niet gezien.

Haha, Nee.. :p Ik zou niet durven! haha. :wink:

Hahaha daar kwamen geloof ik wel de zwaarste klappers vandaan:devil:
Leuk hoor jongens:) Was die fontein die links van de tribune stond ook van jullie? Die was wel een beetje onverwachts Ö

bij de 1e Duck out die je tegenkomt als je naar einde loopt waar wij stonden, stonden een paar Jongeren, 3 jongens en 1 meid, daarvan waren die Jongens aan het stoken:D:p

Fontein ??, ik heb geen andere fontein gezien dan de Silver storm tijdens demo, en in de finale die 6 ( waarvan 5 afgingen )

inderdaad 2 cakes die voor de helft gingen, duur grapje als je zoiets koopt voor oudjaarsavond... ik had nog geen broekhoff spul gezien/geschoten.... was dus voor mij ook nieuw.... ik was behoorlijk onder de indruk van dat potje bang 2 bang.... en zodiac... en er werd electrisch geschoten inderdaad

Back
Bovenaan