Demo Huizen (NH) 15-12-2010

moontan

VWC lid
Waar: Huizen
Wanneer: 15 december 2010
Wie: nog niet bekend
Opdrachtgever: Tuincentrum Rebel
Wat: demo consumentenvuurwerk
Tijdstip: 19.30 uur
Collecties: GBV Proline

Ik mag deze demo morgenavond gaan omroepen voor Tuincentrum Rebel.
Welke leden ga ik morgenavond tegenkomen bij deze demo?

Zo, ik weet niet zeker of ik even weg kan voor deze demo, maar misschien dat jij mij daar aantreft Fred. :)

Ik ben ook van de partij !

Niet dat iemand me kent ofzo, maar vond het wel 'stoer' om te zeggen dat ik er ook bij ben... :)

Leuke demo vanavond in Huizen met een grote opkomst.
Er zijn 29 producten geschoten,allen van Proline en Asian Budget line
Mijn toppers van deze avond:
Asian Budget line B
Asian Thunder Cake 100 shots
Thunder gold Brocade

Finale was weer goed hoor, leuke opbouw naar een climax
Complimenten voor Jaco, een schietbedrijf waar je altijd van op aan kan.
Komen altijd op tijd, demo is op tijd klaar en er gaan nooit iets fout

@ moontan:

je vergeet er bij te vermelden dat er aardig wat mis ging..

ik heb best veel bursts gezien die bijna op de grond klapten, en de 3 fonteinen die (als ik het goed gezien heb) alle 3 uit elkaar klapte, er bleef maar 1 fonteintje staan...

Als je het mij vraagt was dit niet zo'n geslaagde demo, of heb ik het mis.. ?

Desalnietemin, was de finale best leuk, ging lekker hard en snel achter elkaar door, persoonlijk heb ik maar een paar produkten gezien waarvan ik dacht, JA dat is leuk voor in de collectie.

p.s. het toppunt vond ik het "new mines en candles" pakketje, prijs: 62.50 , dit pakket moeten ze gelijk uit het assortiment halen of de prijs met 30 euro verlagen, ik vond dat pakketje echt zeer beneden peil.

Gisteren toch nog geweest, wel even gezellig weer. :)
Werd ook niet heel warm van de producten, de 100s Thunder Cake blijft goed en ik vond de Thundergold Brocade echt heel goed overkomen, voor de rest deed het me weinig. Moet zeggen, Platinum Star pakket kent wel kwalitatief goede cakes, het is een berg geld, maar mensen die hem kopen, zullen wel mooi vuurwerk hebben.

Wat schieten betreft, prima gedaan, ging lekker door, geen oponthoud en de finale was weer even lekker hoor. Miste alleen wel meerdere Thunder Cakes in de finale, vorig jaar was dat echt een super inzet, hoopte hem weer mee te maken. :p

En Fred; lekker gesproken hoor, al hoorden wij eerder een bromtoon dan duidelijk geluid, de boxen moeten wat hoger denk ik. :wink:

@ moontan:

je vergeet er bij te vermelden dat er aardig wat mis ging..

ik heb best veel bursts gezien die bijna op de grond klapten, en de 3 fonteinen die (als ik het goed gezien heb) alle 3 uit elkaar klapte, er bleef maar 1 fonteintje staan...

Als je het mij vraagt was dit niet zo'n geslaagde demo, of heb ik het mis.. ?

Desalnietemin, was de finale best leuk, ging lekker hard en snel achter elkaar door, persoonlijk heb ik maar een paar produkten gezien waarvan ik dacht, JA dat is leuk voor in de collectie.

p.s. het toppunt vond ik het "new mines en candles" pakketje, prijs: 62.50 , dit pakket moeten ze gelijk uit het assortiment halen of de prijs met 30 euro verlagen, ik vond dat pakketje echt zeer beneden peil.

Ik ben het helaas niet volledig met je eens.
Je opmerkingen over de producten neem ik voor kennisgeving aan. Smaken verschillen nu eenmaal, ik heb toch aardig wat leuke producten zien voorbij komen maar ook een aantal mindere.
Mijn complimenten aan het adres van Jaco Vuurwerkevenementen is vooral gelegen in het feit dat ik de afgelopen weken meerdere demo,s heb omgeroepen en ik heb meegemaakt dat meerdere schietbedrijven zo,n demo er "even gauw" tussendoor doen., komen te laat, blijft veel vuurwerk staan wat niet afgegaan is etc.etc.
En Jaco heb ik meerdere malen in actie gezien, bij hun maak je dit soort dingen niet mee.

Ik heb mij gisteren wel geamuseerd.

ok, ik ga deels met je mee, maar het feit blijft dat er genoeg bijna op de grond klapte, en dat de fonteinen op 1 na niet goed gingen..

En inderdaad heb ik me ook wel vermaakt hoor, maar ik kan er niet zo goed tegen als er wordt geroepen : "goede demo, leuke produkten etc.etc." terwijl er genoeg mis ging snap je...

Nog exact 2 weken en dan gaan we los in Huizen !!!!!

Back
Bovenaan