Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als schrale troost voor mijzelf sta ik hier nu.Volgens mij vanavond nog een in Steenwijk
Mooie demo leuke producten gezien en was gezellig @RickGAESamen met @MikosjePyro aanwezig!
Het was droog!!@gizmo75 hoe erg nat/vochtig zijn de artikelen geworden met de regen van gisteren.
Rubro heeft ons aangegeven dat we deze voor de Kerst geleverd krijgen. Dus: ja, op tijd!Jammer! Verwachting dat die wel op tijd binnenkomt?
Yep, alles voor de Demo is de afgelopen dagen nieuw geleverd en allemaal 2025-batch. In ons Toetje zaten artikelen van een oudere batch zoals de Secret Salute en de Z-Shape Falling Leaves.Rave ben ik ook benieuwd naar ja! Vanavond de 2025 batch?
Wij hebben dit jaar nog niets hoeven ontkooien. Dat wat er niet is...mooie lijst idd en zie weer een mogelijke extra bestelling aankomen of niet uiteraard maar ben benieuwd naar de neem ik aan allemaal kooiloze producten
Een deel was nog niet binnen, maar we mogen op die locatie maximaal 25MM waaier schieten. En bijna alle Riakeo-artikelen hebben 30MM waaier, helaas.Heb echt wat Riakeo spul gemist en er zijn ook een nieuwkomers die ik wel had willen zien (maar wat verder begrijpelijk is als het niet binnen is).
Het is in Huissen de hele dag droog geweest. Wel zijn meerdere artikelen op of vlak voor de Demo-dag aan ons geleverd waarbij sommigen net van de boot af waren. Na afloop van de Demo begon het tijdens het opruimen wel steeds harder te waaien. We waren gelukkig op tijd klaar!@gizmo75 hoe erg nat/vochtig zijn de artikelen geworden met de regen van gisteren.
Bedankt voor de openheid!!Ik heb een aantal vragen ook al in de product-topics beantwoord. Maar zoals beloofd ook nog een gegroepeerde reactie op een aantal onderwerpen waar meerdere van jullie in dit Demo-topic vragen over hebben gesteld:
Batches
Alle artikelen in het Demo-deel zijn de afgelopen dagen nieuw geleverd en waren allemaal 2025-batch. Sommige waren nog wat vochtig van de boot. In ons Toetje zaten artikelen van een oudere batch zoals de Secret Salute en de Z-Shape Falling Leaves.
Booming Tundra & Titanium Blast
Deze set presteerde niet zoals je zou mogen verwachten. Magnum heeft de beelden ook gezien en zijn inmiddels op onderzoek gegaan. Eerdere productiebeelden waren wel conform verwachting, aldus Magnum. Hopelijk een maandagochtend-setje?
Scream Battery
Wij hebben dit artikel niet eerder gehad en de afgelopen 3 jaren hadden wij geen enkel fluitartikel in ons assortiment. Vanaf het Schietveld beoordeeld was het een felle schelle fluit die pijn deed aan de oren. Wij kunnen niet uit persoonlijke ervaring beoordelen of deze slechter is geworden omdat we deze dus niet eerder hebben gehad. Wel valt mij op dat het geluid bij de beelden inderdaad klinkt alsof het zo'n klein "piew-piew-fluitbakje" is (sorry, weet niet hoe ik het anders moet noemen), maar dat was zeker niet de beleving meer vooraan bij de Demo. Dat blijkt ook wel uit de vele extra bestellingen die we van dit artikel sinds de Demo hebben mogen ontvangen.
Toetje
Het was inderdaad de kooiloze Firestarter en bij ons tijdens de laatste 3 dagen van het jaar te verkrijgen in de Losse Verkoop! De crackling was 3x een Secret Salute van een oudere batch die al een tijd bij ons in de bunker heeft gestaan. De Caïro was het absoluut niet, daar krijgen we veel minder van binnen dan bij Magnum besteld en is al weken bij ons uitverkocht. We konden de Caïro daarom helaas niet schieten.
Volgens mij heb ik hiermee alle vragen beantwoord. Fijne dagen en heel graag tot bij het afhalen!!
Helaas, dit was het laatste karton dat ze hiervan nog op voorraad hadden bij Magnum. Ik had eigenlijk iets anders gepland op dat punt in ons Toetje, maar dat was helaas nog niet binnen. Dit was een mooi alternatief.@gizmo75 Komt die Z-Shape Falling Leaves ook nog in de verkoop? Prachtige cake.
Bij ons was het een spiksplinternieuwe 2025-batch.Dank voor alle antwoorden. Welke batch transbomber is er bij jullie geschoten? Ik heb hem vanavond mogen ervaren op de demo in Pijnacker en daar presteerde hij stukken minder dan bij jullie. Kan dit een batch van vorig jaar zijn geweest?