pyro-freak
VWC lid
Een hoop interessante producten die geschoten gaan worden waaronder de toppers van lesli en zen en de zena triumph!! Ik heb er zin in!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Hoe was de Blinking Energy van Rubro?
Was inderdaad een geslaagde demo! Toppers waren de Lucifer en Green/purple box van Zen. Hier gaan we nog veel plezier aan beleven! De blink boeketten in de Triump van Zena waren ook erg goed. Maak hier een losse cake van aub! De King cobra vond ik ook goed over komen ondanks de mindere berichtem eerder op het forum. Deze keer was er wel degelijk blink aanwezig in de boeketten.De floppers waren toch weer de boxen van Rubro en de big momma. Ik had hier misschien toch iets te hoge verwachtingen van. De Fire Emblem van Royal is ook minder vol geworden,maar wel erg goede burst. Ik heb van sommige nieuwe producten nog filmpjes gemaakt. Zal kijken of ik deze op korte termijn online kan krijgen. Verder had Huisman het prima geregeld. Allemaal duidelijk verstaanbaar commentaar en mooie producten.