Demo: Huisman Vuurwerk Huissen 18 december 2014

Zijn er mensen die nog over producten twijfelen, die in het assortiment van Huisman zitten. Geef het even aan dan film ik ze morgen en post ik ze in dit topic!

Ik probeer er morgen ook bij te zijn :)
Hangt van het weer af of het überhaupt door gaat. Maar ook van mijn lift. Camera gaat mee áls ik er bij ben.

Wat balen van het weer zeg! Als het doorgaat, verpest het bijna de voorpret.

Maar laten we hopen dat de wind zich koest houdt.

Huisman Vuurwerkdemo-update: op basis van de actuele en dus huidige weersituatie gaat onze Vuurwerkdemo vanavond om 19.30u bij RKHVV in Huissen gewoon door!! Volgens de laatste voorspellingen steekt er vanmiddag een pittig windje op en die zou nog roet in het kruit kunnen gooien. Dus blijf deze pagina volgen voor de laatste informatie!! PS: hou zowieso rekening met een vochtige ondergrond, we staan immers op een voetbalveld. Trek dus vooral niet je mooiste schoenen aan!! :wink:

Schietlijst volgt, wordt de laatste hand aan gelegd!!

Voor de liefhebbers, alvast de schietlijst voor vanavond! Deze wordt uiteraard ook uitgedeeld op de demo-locatie, er vanuit gaande dat het doorgaat!!

1. Fearless Demon (Rubro)
2. Gate of Heaven 1 (Royal)
3. The Thing (ZENA)
4. Rising Stars (ZENA)
5. Great Barbarian (Rubro)
6. Heavy Legend 25 (Rubro)
7. Sirens (Royal)
8. Crazy Kamikaze (ZENA)
9. Hot Rod (Lesli)
10. Pyro's Delight (ZENA)
11. The Gambler (VWM)
12. Midnight Mania (ZENA)
13. Splitonium (Lesli)
14. Delicious Thunder 2 voor 1 (Rubro)
15. El Presidente (VWM)
16. Thunderous Buffalo (Rubro)
17. Secret Salute (Rubro)
18. Scar (VWM)
19. Men's Gear (Lesli)
20. Gravity (Rubro)
21. Petronas (Lesli)
22. It's Mine (ZENA)
23. Sky Palms (Royal)
24. Crackling Chry 2.0 (ZENA)
25. New Moon (Royal)
26. ZENA Triumph (ZENA)
27. Big Momma (Lesli)
28. Silver Blink Purple Star (VWM)
29. Wonderful World (Royal)
30. Immortal Gold (Rubro)

Toetje: Finale van diverse artikelen die verkrijgbaar zijn in onze Vuurwerk Store!!

Weer even een korte update: het is vochtig maar tot nu toe vallen er alleen enkele druppels. De wind is pittig maar vooralsnog gaat onze Vuurwerkdemo nog steeds gewoon door! Aanvang: 19.30u. We houden jullie op de hoogte!! Kijk vooral op onze Facebook-pagina!!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan