[Demo] Huisman Vuurwerk Huissen 14 december 2017

Ik ben hier niet aanwezig maar ik ben wel benieuwd naar wat er geschoten wordt! Meestal schieten jullie inderdaad wel nieuwe spullen, dus ik hoop voor jullie dat ie morgen binnen zijn. Veel plezier voor de gene die gaan!

VUURWERKDEMO WEER-UPDATE 2!!
De laatste spetters vallen en vanmiddag gaat zelfs het zonnetje nog een beetje schijnen. Vanavond is het droog en zwakt de wind verder af. Prima weer voor de Huisman Vuurwerkdemo 2017! Er ligt geen sneeuw meer op het veld maar vochtig is het wel dus hou daar rekening mee met de schoenen/laarzen die je aan doet. 19.00u gaat het terrein open en om 19.30u gaan we beginnen. Tot vanavond! PS: de schietlijst volgt nog...

Huisman Vuurwerkdemo 2017 Weer-update 2.png

Ik moet vanavond eigenlijk sporten (lees: darten, kerstdiner is verzet), maar als het een echt goede schietlijst is overweeg ik om die kant op te rijden...

ik wacht ook nog even af maar ga vast wel kijken... ga er maar even vanuit dat het de moeite waard is om te komen. op ongeveer 40min van mijn huis... dus moet wel beetje wat zijn ;-)

Schietlijst wel of niet goed. Deze demo is altijd prima te doen. Ben er altijd nog bij geweest. Duidelijke tekst en uitleg voor er iets geschoten wordt. Afsluitend met een leuke finale.

Daar is 'ie dan, de Schietlijst voor vanavond!!

Natuurlijk wilden we het liefst zoveel mogelijk nieuwe artikelen schieten maar veel is nog onderweg vanuit China en zit dus nog op de boot. Uiteindelijk is het toch een mooie mix van zowel nieuwe als bestaande artikelen geworden van al onze leveranciers.

Huisman Vuurwerkdemo Schietlijst 2017

1. Red Blink (Lesli)
2. Ragnarok (ZENA)
3. The Junk 2017 (Vuurwerkmania)
4. Monster Ride (Vuurwerkmania)
5. Heavy Legend 16 (Rubro)
6. The Golem (Vuurwerkmania)
7. Tolerate (Vuurwerktotaal)
8. Hyper Cube (Vuurwerkmania)
9. Delicious Thunder 2017 (Rubro)
10. Black Dawn (Rubro)
11. Crazy Kamikaze (ZENA)
12. Raw Whistler (ZENA)
13. White Red Rebel (Vuurwerktotaal)
14. Pyro's Delight (ZENA)
15. Pounding Napalm (Vuurwerkmania)
16. Secret Salute 2017 (Rubro)
17. Hallucinator (Vuurwerktotaal)
18. Massive (Vuurwerktotaal)
19. Double Demolition (Vuurwerkmania)
20. Crackling Chry 2.0 (ZENA)
21. ZENA Triumph (ZENA)
22. Noisekick Box - helaas niet op tijd binnen (Vuurwerktotaal)
23. Chemical Box (Vuurwerktotaal)
24. Massive Blinkerz (Vuurwerktotaal)
25. Transbomber (Rubro)
26. Spinnerz 2 Colorz (Vuurwerktotaal)
27. Glitter Willow 2 Colorz (Vuurwerktotaal)
28. 4 Seasons (Rubro)
29. Zero Tolerance (Rubro)
30. Hardstyle Box (Vuurwerktotaal)

En uiteraard sluiten we af met ons welbekende Toetje, mede mogelijk gemaakt door onze leveranciers Vuurwerktotaal, Rubro, ZENA, Vuurwerkmania en Lesli.

Voor de liefhebbers zijn vanavond ook de nieuwe Huisman Vuurwerk-folders te krijgen. Vraag er even naar! Het terrein is open vanaf 19.00u en om 19.30u gaan we van start.

Nu snel naar het Schietveld toe voor de laatste voorbereidingen, heel graag tot vanavond!!

Mooie lijst. Er staat wel een foutje in, item 25 moet zijn: De Transbomber. Tot vanavond:p

ik ben benieuwd naar die en dan de 2017 versie.

is er een live stream? of komen er al snel filmpjes online?

De Zero Tolerance die we schieten hebben we gisteren vers geleverd gekregen...

Wij verzorgen zelf geen live-stream maar meestal zijn er behoorlijk wat Freaks en filmers. Dus beelden zullen ongetwijfeld snel volgen!!

Ik ga het ook doen met de beelden die online gaan komen, niet helemaal 100% in orde vandaag dus besloten om lekker rustig op de bank het WK Darten te kijken. Zijn ongetwijfeld veel filmers!! Benieuwd naar met name de Secret Salute 2017 en de Spinnerz 2 Colorz van VWT. Is dat productie Erwin? Of sample?

Leuke demo gezien. Spinnerz 2 Colorz steeg er met kop en schouder bovenuit. Massive Blinkerz en Triumpf waren ook erg goed. Transbomber nog niet eerder gezien..had er meer van verwacht. Dan liever een X-aantal Secret Salutes...Is een goede crackling bak geworden. Toetje was ook leuk. Tot volgend jaar ;)

Zeker een mooie lijst. Bben dan ook zeer benieuwd naar de films, hopelijk komen die snel online.

Leuke demo gezien. Spinnerz 2 Colorz steeg er met kop en schouder bovenuit. Massive Blinkerz en Triumpf waren ook erg goed. Transbomber nog niet eerder gezien..had er meer van verwacht. Dan liever een X-aantal Secret Salutes...Is een goede crackling bak geworden. Toetje was ook leuk. Tot volgens jaar ;)

Hoe was The Junk? :)

Leuke demo gezien. Transbomber idd wel goed, maar wel meer van verwacht ( hiervan 2 besteld eerder dit jaar ) Vond verder het tempo van de meeste cakes aan de lage kant of ze schoten in salvo’s. Voor mijn gevoel schoten de cakes en boxen vrij hoog, waarschijnlijk om afkeur te voorkomen. Tot slot: wat is er met de delicious thunder gebeurd? Herkende deze nauwelijks terug. Aanraders: Double demolition, Triumph, en idd de Spinners2colors. Gr

Back
Bovenaan