[Demo] Huisman Vuurwerk Huissen 14 december 2017

gizmo75

VWC lid
Stad/dorp: Huissen
Datum: 14 december 2017 (reservedatum 16 december 2017)
Tijdstip: Ontvangst vanaf 19:00, start 19.30u
Schietbedrijf: Vuurwerkevents
Wat: Consumentenvuurwerk
Bijzonderheden: Huisman Vuurwerkdemo

Elk jaar een aardig lange schietlijst met artikelen van Rubro, Vuurwerktotaal, ZENA, Vuurwerkmania en Lesli. Natuurlijk afgesloten met ons "toetje"...

Zet maar alvast in de agenda, aanvullende info volgt!

Is altijd een erg leuke verzorgde demo! Makkelijk te bereiken en mooi om te kijken, ruimte zat op het voetbalveld. Alleen jammer dat het altijd op de dag is dat het WK-darts start :p

Eens kijken of ik het kan redden. Wel een stukje rijden, maar een collectie van leuke importeurs.

Ik kan hier helaas niet bij zijn in verband met het eindejaarsdiner van mijn werk. Had er graag bij geweest!

Top!hele stomme vraag maar is het gratis?
:rolleyes:

ja kijken kost hier niks. Gezellig!!! En altijd een heldere en duidelijke toelichting bij de producten die geschoten worden. Schietlijsten zijn daar aanwezig zodat je voor jezelf kan noteren wat jij er van vindt.

Zoals beloofd hierbij de officiële uitnodiging voor de Huisman Vuurwerkdemo 2017. Natuurlijk is iedereen van harte welkom!!

Uitnodiging Vuurwerkdemo Algemeen 2017 klein.jpg

Qua weer gaat het nog spannend worden. Hopelijk gaat de wind donderdag wat liggen en blijft het droog! Ik hoop dat de Pryzm van Vuurwerktotaal geschoten wordt.

DEMO WEER-UPDATE!!
Morgen, donderdag 14-12, is het eindelijk zover: tijd voor de Huisman Vuurwerkdemo 2017!! En volgens de laatste weersvoorspellingen laten de weergoden ons niet in de steek. Wel valt er in de vroege ochtend nog behoorlijk wat regen maar de rest van de dag is het droog en zwakt de wind op het juiste moment af. Denk wel even aan het juiste schoeisel want in deze regio is de meeste sneeuw van heel NL gevallen en dat is flink aan het wegsmelten met veel water en plassen als gevolg. Heel graag tot morgenavond!

Weerbericht Huisman Vuurwerkdemo 2017.jpg

VUURWERKDEMO-uitnodiging in Vuurwerktotaal-style...
Onze vrienden van Vuurwerktotaal hebben als surprise een vette uitnodiging gemaakt voor onze Huisman Vuurwerkdemo 2017 van morgenavond. Compleet in de echte VOLT!- en Vuurwerktotaal-style. Kijk zelf maar (klik op plaatje). Duimpjes omhoog voor Vuurwerktotaal!!

Morgenochtend krijgen we de laatste levering en zodra alles zeker is plaatsen we hier natuurlijk ook de Schietlijst. Ook al zijn niet alle nieuwe artikelen die we wilden schieten op tijd, we hebben toch een mooie combi van nieuwe en bestaande artikelen van al onze merken samen kunnen stellen. Morgen meer!!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan