Demo: Hornbach Groningen 19 december 2014

Nitraat12

VWC lid
Stad/dorp: Groningen
Locatie: Groningerweg 45/2, 9738 AB Groningen. Parkeerterrein Hornbach
Datum: 19 december
Tijdstip: 19.30
Schietbedrijf: ...
Max. kaliber: Consumenten demo
Bijzonderheden: DEMO Weco vuurwerk

Filmpje van de finale van vorige jaar:

Ik kom ook wel even kijken, Alvast even wat kruitdampen snuiven. Ben benieuwd waar Wagenvoort het gaat schieten. Het braakliggende terrein naast de Hornbach is niet direct meer toegankelijk vanaf de weg door de wegwerkzaamheden aldaar. Ach we zullen wel zien.

Het was schandalig triest, behalve de ouwe GBV knalbak (was dat toch? kon niks van de omroeper horen) en vast een doorlontbak op het eind. Verder was het suf geplof met miniboeketjes...ongelooflijk, dat het verkocht mag worden joh. Geldklopperij.

Het was schandalig triest, behalve de ouwe GBV knalbak (was dat toch? kon niks van de omroeper horen) en vast een doorlontbak op het eind. Verder was het suf geplof met miniboeketjes...ongelooflijk, dat het verkocht mag worden joh. Geldklopperij.

Sluit ik mij bij aan. Daarnaast ziet toch elke consument het verschil tussen de boeketten van deze rotzooi of een gemiddelde Rubru, Lesli, Cafferata of Zena bak. De prijzen van de geschoten blokken kon ik niet verstaan, dit was mischien maar beter ook.

Asian thunder cake? :)

Back
Bovenaan