Demo Hoogkerk 12-12-2009

Net terug, enneh..."kort maar krachtig" ofzo dan maar? Groot nadeel dat er zoveel door elkaar werd geschoten. Er zouden 13 cakes van Bonfireworks worden geschoten maar heb er nu maar een stuk of 6 ofzo herkend, met al die crackling van B&W er tussendoor. Dan heb ik toch liever een gestructureerde demo van cakes per stuk (of 2) dan dit...

Zow ben weer terug. Wel leuk showtje met een lekker tempo !::). Helaas niks van een finale te bekennen!

het was 1 grote finale haha

maar wel jammer verder dat het geen gewone demo was met daarna een finale.

aardig wat volk trouwens op de been gekomen voor deze vuurwershow.

volgens mij bestond de show trouwens geheel uit bonfireworks producten?

Nee, absoluut niet. Zag bv. ook The One volgens mij nog langskomen, iig een fanshape die Bonf. niet heeft. Ook bv. kleurcombi's die ik niet ken van Bonfireworks. 't Was volgens mij meer B&W dan Bonfireworks.

was een leuke show. Kort maar constant krachtig. Soms idd iets te veel effecten tegelijk.
Ik vond de show van vorig jaar beter. toen werd er rustiger geschoten en met een duidelijke finale.
En mensen wat was het KOUD!

Show ging heerlijk snel en keihard was weer een dijk van een show en geen DEMO zoals de bedoeling was. Werdt zowel bonn als b&w geschoten meet B&W dan bonn. The One is idd ook geschoten en de finale was geheels uit B&W cakes. Film en foto's komen allemaal nog online.

Back
Bovenaan