Demo Hoofddorp 20-12-2010

moontan

VWC lid
Waar: Hoofddorp
Wanneer: 20 december 2010
Wie: nog niet bekend
Opdrachtgever: Multimate
Wat: demo consumentenvuurwerk
Tijdstip: 20.00 uur
Collecties: Lesli

Hee, da's grappig. Volgens mij heeft deze dealer nog niet eerder een demo georganiseerd. Naast Lesli weet ik dat er elk jaar ook veel Diamond Collection in de winkel ligt. Vraag me af of ze daar ook iets van gaan schieten? We zien wel. Ik ga proberen een kijkje te nemen. :)

Oeh maandag, dat komt denk ik wel uit, kan ik nog eventjes me filcamera testen voor oud en nieuw :)
Ik zet mezelf dus voorzichtig op de aanwezig-lijst, onder voorbehoud dat ik vervoer heb natuurlijk :p

Zeer waarschijnlijk ben ik ook hier even van de partij. Moet alleen nog even kijken of het allemaal uitkomt.

10 minuutjes met de auto, dacht ik? Heb het helaas niet gered om er tijdig heen te kunnen gaan. Balen. Is iemand hier ter plekke geweest?

10 minuutjes met de auto, dacht ik? Heb het helaas niet gered om er tijdig heen te kunnen gaan. Balen. Is iemand hier ter plekke geweest?
Ondanks de gladde wegen toch even wezen kijken :) het was niet druk, maar wel een leuke demo :)

Filmpje van de demo

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan