Demo: Hol Vuurwerk Nieuwerkerk a/d IJssel 2 december 2013

Daar heb je ook wel weer gelijk in! Vuurwerk is vuurwerk en de bestellingen bij hol zijn toch al gedaan;)

Ik heb vernomen dat de schietlijst nog niet klaar/definitief is. Dit zal morgen pas gebeuren aangezien er dan pas duidelijk is wat er wel/niet geschoten zal worden.

Zo te zien schieten ze de golden power hier ook weer zie een doos met RFC141311 op de foto`s op FB.:P

Dit was een fijne demo! Vooral veel Royal spul, de echte uitblinkers waren toch wel de Gate of Heaven cakes, Timeless en de Golden Power + Garden of Eden. Beeldmateriaal volgt snel!

Prima demo, prima spul van Royal gezien. Ik wilde eerst geen combibox aanschaffen vanwege mijn budget, maar die van Royal zijn toch wel erg sterk.

We waren er gelukkig net op tijd, voor de productendemonstratie waren mooie producten uitgekozen.
Al had ik ook graag een paar grote Rubro blokken gezien om ze vergelijken met die van Royal.

De finale was ook super, daar is een hoop de lucht in gegaan :)

De finale :

Mijn bijdrage van de finale, de demo volgt straks.

Ik stond op de zeecontainer links op het terrein... :)

Gefilmd met een Nikon D800 +24-70 F2.8

kijken in 1080P voor het beste resultaat.

Laatst bewerkt:
Na zaterdag in Pijnacker nu wederom een fantastiche finale mogen aanschouwen hier bij Hol vuurwerk, mijn comlimenten voor het bedenken en schieten van de show heren van Royal en natuurlijk onze eigen Gerwin niet te vergeten. Mijn filmpje volgt later nod deze avond.

Back
Bovenaan