Demo Haaksbergen 18-12-2010

moontan

VWC lid
Waar: Haaksbergen
Wanneer: 18 december 2010
Wie: Royal Fireworks
Opdrachtgever: Hengelsport Hennie Kruidenier
Wat: demo consumentenvuurwerk
Tijdstip: 19.00 uur
collectie: Royal Fireworks en Crown

Persbericht:

HAAKSBERGEN - Hengelsport Hennie Kruidenier presenteert zich als de vuurwerkexpert van Haaksbergen. Op zaterdag 18 december wordt op het Scholtenhagen een vuurwerkshow gehouden.
Hengelsport Hennie Kruidenier aan de Spoelsterstraat 45 heeft de exclusieve merken Royal Fireworks en Crown Collection in het assortiment. “Het gigantische succes van vorig jaar de Royal Fireworks collectie is uitgebreid met een spraakmakende The Fu collectie. De Crown Collection staat voor hoogwaardige producten, maar ook voor een zeer scherpe prijs. Zonder dat dit afbreuk doet aan de kwaliteit van het product”, meldt Hengelsport Hennie Kruidenier. Het vuurwerk wordt zaterdag 18 december tijdens een een vuurwerkdemonstratie gedemonstreerd. De vuurwerkdemonstratie wordt gehouden op het veld van vv Haaksbergen aan de Scholtenhagenweg 44. Op zondag 19 december is de vuurwerkshop geopend van 12 tot 17 uur. Voor de jeugd heeft Hengelsport Hennie Kruidenier de Pyro Power collectie. Ook is er weer een aantal superaanbiedingen in de voorverkoop. Voor meer informatie en aanbiedingen kunnen belangstellenden de website www.hengelsport-kruidenier.com raadplegen. Tevens kan men nieuwe folders en bestelformulieren afhalen aan de Spoelsterstraat 45. “Profiteer tot en met 28 december van gratis extra vuurwerk in de voorverkoopactie.”

http://drimble.nl/bericht/3067036

Goedemorgen allemaal!

Wie komt hier naar toe?

Is wel gezellig als we onze beauty's voor een groot publiek mogen afsteken!

Groeten

Team Royal Fireworks :bye:

Ik ga proberen op tijd te komen. Uurtje uitstellen voor mij zit er niet in denk ik hehe...

Oké Rintie + tijd = faal.
Ik moet proberen te lezen voordat ik vertrek, was het toch 7 uur. Sta je daar om 8 uur, hmfp.

Liever een uur te vroeg dan een uur te laat.
Het bleek ook nog eens één uur rijden te zijn, dus totaal 2,5 uur weggeweest.

Back
Bovenaan