Demo Groningen 11-12-2009

moontan

VWC lid
Waar: Groningen
Provincie: Groningen
Wanneer: 11 december 2009
Tijdstip: 20.00 uur
Opdrachtgever: VuurwerkKoning Groningen
Schietbedrijf: Wagenvoort
Collecties: GBV

Laatst bewerkt:
Denk dat dit de demo is van west vuurwerk! :) Leuk man 11 dec een demo hier 12 dec de show van Giezen :)

wat doet West vuurwerk eigenlijk voor collecties dit jaar? Zou me verbazen als het weer XXL wordt...

Dit is letterlijk op loopafstand van mij. Rende er een paar uurtjes geleden nog langs. Dacht dat het ergens op Driebond zou zijn, die hoek van de stad, maar 't is dus dichterbij. Zal zeker even gaan kijken. Spijt me te zeggen dat ik geen camera heb, anders had ik wel even gefilmd.

Wordt beetje concurrentie dan met...Vuurwerkgigant Groningen aan de Ulgersmaweg, paar honderd meter verderop, en zie nu dat hun site en die van Mega-Vuurwerk in het algemeen zijn verdwenen? Lijkt er op dat die geupdate worden vandaag :) Hardix vs. GBV, leuk :D

was wel geinige demo, werden alleen erg weinig nieuwe producten geschoten. Nou kan ik me dus niet meer herinneren (en kan ook niet vinden) hoe die ene pot heet, die in salvo's schiet met telkens 1 lange fluitstaart ertussen. Die knalde echt álles eruit!

Nou dit was mijn eerste demo. Vond het eerlijk gezegd een aanfluiting. Kwam eigenlijk voor een pot, de Asian Thundercake 100 shots. Moet zeggen dat deze erg hard was. Als de TS van Wolff nog harder is, dan is ie wel erg hard.
Weinig nieuwe dingen gezien, eentonige potten. En geen lekkere uitsmijter aan het einde.
Hopelijk is de demo in Hoogkerk beter.

Grunn.

Als de TS van Wolff nog harder is, dan is ie wel erg hard.

TS moet natuurlijk SS zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Was wel grappige demo werdt lekker snel geschoten. Zelf ben ik geen fan van GBV maar altijd leuk een demotjes :) Nog eventjes binnen geweest en zag er allemaal netjes en ruim uit dat pand.

Gelukkig stond ik niet voorraan dan had ik letterlijk crackling kunnen happen haha was bukken geblazen.

@Grunn

Hoogkerk is geen demo is een show ;)

Haha jij was dat dus haha ik hoorde jullie al steeds zeggen van vraag nouw maar gewoon of het geerwin is haha uiteindelijk alsnog gevraagt haha ik bijt niet hoor dat laat ik aan anderen over.

Haha iemand die bij mij was die zij dat je een vwc vest aan had dus dacht ik dat jij het was want je woont in omgeving groningen volgens mij.

ik was erbij. en er bijna niet meer geweest. Stond vooraan te kijken en het was ineens boem! vlak voor mijn hoofd. Mijn oren suizen nog na.
Vond de hele opzet van de show erg geslaagd.
folder, schietlijst, zelfs een pen die het deed, mooie grootse en nette winkel.
Alleen het vuurwerk van proline zelf vind ik niet bijzonder spectaculair.
Het is nogal veel van hetzelfde.
topstukken waren idd de thundercake 100 en een pot waar ik de naam ff van kwijt ben(mooie harde burst met peony`s die van paars naar rood gloeiden).
Van mij mogen er meer van dit soort show in groningen komen.

Back
Bovenaan