[Demo] Goudvuur Gouda 22 december 2017

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Gouda
Datum: 22 december 2017
Tijdstip: 20:00
Collecties: Sowieso Vulcan,Lesli en Royal Fireworks
Bijzonderheden: Nieuwe locatie met een afstand van 60 meter, V-shape is nu ook mogelijk

Dit jaar word het lastig om hier bij te zijn. Namelijk een cabaretshow hebben deze avond. Weer een andere locatie, maar volgens mij wel een betere. Als in "De Speeltuin" was wel een mooie, maar beperkte ruimte / te dichtbij het vuurwerk dus lastig te fotograferen.

Laatst bewerkt:
En kan je dan als beste parkeren bij het party en bowlingcentrum, en op welk veld wordt er precies geschoten ?

Parkeren is denk ik het makkelijkst op de grote parkeerplaats bij het Groenhovenbad (zwembad)
Kreeg zojuist een mail van goudvuur waarin enkel het terrein van de atletiekvereniging wordt genoemd.

25659853_1745844042113666_6490307278790638140_n.png

Ik hoop dat er iemand gaat filmen vanavond. Ik ben heel erg benieuwd naar de cake,s van Vulcan. Op de demo,s tot nu toe wordt Vulcan goed ontvangen.

Dan ga ik je vanavond niet zien, aangezien ik naar Lekker knallen ga en dan als een speer naar Zoetermeer om te kijken of we daar de show van 20.00 nog kunnen mee pakken.

Deze combi had ik ook voor ogen, maar lees net bericht op FaceBook van VWT Benthuizen/Zoetermeer: Donderdag 28 december (volgende week) geeft Vuurwerktotaal Zoetermeer een knallende vuurwerkshow op het terrein van Bsc'68 in Benthuizen.
Omdat onze vuurwerkshow in Oosterheem van aanstaande vrijdag niet door mocht gaan van de gemeente Zoetermeer, gaan we volgende week dubbel zo hard knallen. We gaan namelijk weer onze mooiste en grootste show van het jaar geven, met het uiteraard ons beste en mooiste vuurwerk.

Ik verander daarom mijn schema en ga naar Goudvuur.

Omdat onze vuurwerkshow in Oosterheem van aanstaande vrijdag niet door mocht gaan van de gemeente Zoetermeer,

WTF zijn we hier aan het doen in Zoetermeer met "onze" demo's, dit is demo/show nummer drie waar er dit jaar gezeik mee is en van de drie zijn er dus twee niet door gegaan :mad:

Bombs away, Stork en Intensity waren wel lekker! De boxen van Vulcan zagen er ook erg goed uit! Spreiding van de crackling van Oman was groter dan ik dacht! ....alleen die tussenpauzes in die boxen :( tjaa, compound!

Mooi gezegd. Ben ik het mee eens! Pauzes iets te lang, compound boxen qua effecten dikke prima! Leuke locatie, goed te bereiken.

Was een mooie demo, vooral de finale was lekker! Van de drie boxen was ik onder de indruk, enkel jammer van de pauzes..:shocked:

Bombs away, Stork en Intensity waren wel lekker! De boxen van Vulcan zagen er ook erg goed uit! Spreiding van de crackling van Oman was groter dan ik dacht! ....alleen die tussenpauzes in die boxen :( tjaa, compound!

Stork was echt geweldig, jammer dat hij wel heel kort was. De tussenpauzes bij de compounds was een dram, net als de pauzes tijdens de finale :(

Back
Bovenaan