Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Verleden jaar was het toch een stuk beter, al was er dit jaar meer te zien.
Maar, zo dramatisch als thunderlizzard zal ik het niet noemen.
Wel kan ik helaas het filmpje niet gebruiken en op Youtube zetten, gewoon teveel gepraat op de achtergrond en ik bewoog iets teveel. Jammer maar goed, sorry.
Een ding ga ik wel doen, zodra Goudvuur maild wat ik ervan vind zeg ik 1 ding: VERANDER LOCATIE!
vond jij het nu echt zo n goede demo dan? ik had er meer van verwacht misschien mijn foutzeker ivm het 5 jarig bestaan hadden ze er best wat meer cakes aan kunnen besteden.
En ja na de finale van de demo van Vuurwerk zoetermeer ben ik ook wel een beetje verpest denk ik.sorry!
misschien volgend jaar beter
laters
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
Prima gefilmd Remco, niets mis mee. Bedankt voor je moeite.
Finale is toch best leuk, ik snap sommige kritieken niet, of heb ik iets gemist?
Prima gefilmd Remco, niets mis mee. Bedankt voor je moeite.
Finale is toch best leuk, ik snap sommige kritieken niet, of heb ik iets gemist?
Ik had toch echt het idee dat een demo bedoeld is om vuurwerk dat te koop wordt aangeboden vooraf aan de consument te laten zien, zodat hij weet wat hij moet kopen. En wat niet.
Ik vind het dan ook nogal opmerkelijk dat ik bij de meeste demoverslagen alleen maar lees dat de finale zo geweldig was, of juist niet, zoals bij deze demo volgens de meesten kennelijk het geval was. Of hoe koud het wel niet was. Ja, warm is anders, maar dat is logisch als je met je poten in de sneeuw staat en de demo weer eens veel te laat begint...
Dat is al met al best jammer, want wat ik dus graag zou wíllen lezen is een oordeel over de geschoten produkten. De meesten van jullie zullen alleen nog maar de films hebben gezien, maar hoe was het nou om die die potten in het echt te zien? Hoe bevielen de Pyroshopper artikelen bijvoorbeeld? (Ik vond ze opnieuw zeer matig). En wat vonden jullie het beste Skyline artikel? (Ik vond het ene nog slechter dan het andere, dus het beste? Tsja...). Enige uitzondering: Out Loud van de Big Boys lijn, want dat is een toppertje.