Demo: Giezen Vuurwerk Hoogkerk 7 december 2013

Je loopt nog een jaar achter in de titel :wink:

Dit gaat dit jaar waarschijnlijk een echte productdemo worden (met finale) ipv een showtje zoals andere jaren. Trotse Giezen heeft mooie dingen te showen, vandaar :D

Je loopt nog een jaar achter in de titel :wink:

Dit gaat dit jaar waarschijnlijk een echte productdemo worden (met finale) ipv een showtje zoals andere jaren. Trotse Giezen heeft mooie dingen te showen, vandaar :D

Scherp Richard heel scherp :p

Ben benieuwd wat Giezen er van gaat maken ik hoop dat we zoals voorgaande jaren weer veel vuurwerk kunnen verwachten.

En hopelijk zit het weer nu wel een keer mee hehe :p

Fijn dat er gewoon een demo geschoten wordt, heeft toch wel mijn voorkeur.

Kijken of ik er bij kan zijn. Was vorig jaar wel leuk Lars en Richard :)

Nope, dat nog niet. Als ik dat zie en mag delen, merk je 't wel :) In ieder geval Road To China en waarschijnlijk ook 'n finaleshowtje :) als dat Royal-style gaat, wordt dat de kers op de pudding! :D

Nope, dat nog niet. Als ik dat zie en mag delen, merk je 't wel :) In ieder geval Road To China en waarschijnlijk ook 'n finaleshowtje :) als dat Royal-style gaat, wordt dat de kers op de pudding! :D

Top! Zal er ook zeker bij zijn.
De Road to China is dat dezelfde als de Golden Power?

De demo begint om 19:00, ik neem aan gewoon op de locatie waar deze jaarlijks wordt geschoten?! :)

Heb er zin aan en ben benieuwd wat ze gaan schieten! :D

Zo, straks de eerste etappe (3 uur werken) en dan op naar het schietveld :D

Een demo met een lijst Royal en VWV (helaas nog steeds geen nieuwe boxen in het land), waaronder de Giezen Excellent Box! En dan een finale met een stuk of 200 cakes Royal-style, geen idee wat die zelf nog aan candles en/of shells gaan toevoegen maar het zal gaaf worden. Tot vanavond!

Haha, zie net de schietlijst in m'n inbox :) Bijgevoegd!

Bijlagen

Het weer was helaas weer bagger! Leuke beginshow (finale) gezien en goede producten.

Hier alvast het filmpje van de beginshow:

Hele dag beetje meegeholpen (waarvoor nogmaals dank Erik, Royal en de rest) en het was verschrikkelijk weer de hele dag, zeik- en zeiknat. We waren allang blij dat het showtje en het letterbord (een huwelijksaanzoek van Erik aan z'n lieftallige dame :) ) goed liepen. Jammer dat de democakes dus in de zeikende regen op zompend plastic hadden gestaan, een paar deden het niet en grootste baaaaalmoment van alles dat de laatste Road To China-cake niet ging.

Volgend jaar maar eens een doordeweekse dag proberen ofzo? Want die zaterdagen zijn voor Giezen nu al alle jaren een 1e klas ramp qua weersomstandigheden.

Toen ik al heen reed hielt ik m'n hart vast. Het is Giezen inderdaad nog nooit gelukt om een demo te plannen zonder noodweer. Ondanks dat heb ik erg genoten. Na de demo heb ik nog even de winkel bezocht, alles was al uitgestald als vanouds, de koffie stond klaar en er werden nieuwjaarsrolletjes uitgedeeld, top!

Back
Bovenaan