Demo Geldersevuurwerkhal dieren 11 dec 19.30

Ik ga hier zeer waarschijnlijk ook heen :) Een andere show waar ik eerst heen zou gaan is toch net iets te ver weg en qua tijd te lastig.
Mijn eerste keer voor deze winkel. Ik ben benieuwd wat ze laten zien :) Hopelijk lekker veel nieuwe items van Wolff. En ik las iets over gratis poffertjes :D

Klopt Darksoul. Altijd gratis oliebollen en choco. Poffertjes weet ik niet meer of dit voorheen ook altijd was. Kom je heel misschien langs Zevenaar. Ik zoek nog vervoer namelijk. Anders wordt t een uur fietsen voor mij. Kunnen we misschien samen gaan.

Spankerenseweg. Nummer weet ik zo ff niet. Maar als je de straat in rijdt is t makkelijk. Veel verlichting bij de ingang en er staan veel kerstbomen.

Ah oké, dan is het dus bij de winkel zelf denk ik. Spankerenseweg 36 in dat geval.
Soms is het op een andere locatie, vandaar dat ik het even wilde weten.

is bij de winkel en je staat tussen de kerstbomen, ik laat deze dit jaar maar eens schieten en ga naar deventer. de afgelopen 6 jaar hier normaal wel geweest

is bij de winkel en je staat tussen de kerstbomen, ik laat deze dit jaar maar eens schieten en ga naar deventer. de afgelopen 6 jaar hier normaal wel geweest

hier even wat ze zoiezo gaan schieten , want een en ander was niet op tijd binnen
mischien komt daar nog verandering in.
GBV
1077 knal mat gbv
5027 300 shots fluitcake
1584 fire storm
1585 burnout
1588 budget b
5285 chain reaction
WOLFF
488 dark defence
138 detonator
498 whistle kingdom
1420 white thunder
1896 silver salute
787 speed master
1466 cruel traction 2x (2015 productie)
en daarna een
eind salvo , dat zullen een aantal toppertjes door elkaar worden
die in een keer de lucht ingaan

en uiteraard gratis poffertjes tijden de show/ of even de winkel in die dan ook open is.
mvg nicole.

Vanavond met z'n vieren even langs deze demo geweest. We hadden eerst plannen om naar Kuiper te gaan, maar gezien de tijd en reisafstand was dat net niet op tijd te bereiken voor ons. Daarom dichter bij huis gebleven voor deze demo.

Het was een kleine, knusse buurt-demo :) Veel lokale bewoners. De schietlijst was (helaas) precies zoals hierboven staat. Ik had gehoopt dat er nog wat extra bij werd gezet, maar dat was niet het geval. De GBV dingen waren echt matig. Wolff kwam in alle opzichten beter naar voren. De White Thunder knalt nog steeds erg lekker, in een perfect tempo. De Silver Salute viel juist erg tegen qua knal. De Cruel Traction was (logischerwijs) de topper van de avond! :) Nog steeds steengoed. Ook de nieuwe 2015 versie.

Hoewel het een kleine demo was, was het wel gezellig ondanks de spetters regen. De poffertjes smaakten prima, en de winkel was erg sfeervol ingericht. Echt, complimenten voor de showroom :thumbsup: Mooi rondom alles uitgestald, duidelijke kaartjes erbij. Een plezier voor jong en oud om in rond te lopen.

Dit was dus de primeur van de CT 2015 batch! Daarmee kom je op het lijstje van mensen die lijstjes bijhouden ;)

De Cruel Traction was gewoon erg sterk...
Verschil tussen 2014 en 2015 batch: niet merkbaar.

Wat Jorik zegt klopt als een bus: silver salute is echt een aanfluiting met hoe hij enkele jaren geleden was.
Meest opvallend was de cake die als afsluiter van de 'finale' werd gebruikt.
Bij navraag bleek dit een Salute cake 2 te zijn, die nog ergens rondslingerde. Stak qua burst/salutes met kop en schouders boven de rest uit. Ook boven de Cruel Traction.

Back
Bovenaan