Demo: Gelderse Vuurwerkhal Dieren 11 december 2013

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Stad/dorp: Dieren
Datum: 11 december 2013
Tijdstip: Aanvang show is 19.30 uur
Schietbedrijf: ...
Max. kaliber: Consumentenvuurwerk
Bijzonderheden: Winkeliersdemo van de Gelderse Vuurwerkhal.
Merken: GBV / WECO / Asian Budget / Broekhoff / Schuurmans

Hmmmz eens bedenken of ik hier naar toe ga. Afgelopen jaren vond ik t steeds minder worden. Maar goed nu dus broekhof en schuurmans. Ff brainstormen nog.

Watskebeurt 11 December. Normaal altijd op een zaterdag. Gaat hem nu zekerweten niet worden. Late dienst.

er zullen ook een paar producten van wolf geschoten worden.
welke komt nog op de schietlijst die als die er is op de site komt te staan is mij verteld.

gisteren toegevoegd shock wave van schuurmans gave cake dit , deze word ook met de show geschoten.
bron geldersevuurwerkhal dieren

Maandag een mail verstuurd naar de Gelderse vuurwerkhal of er al een schietlijst bekend is.

Daarop kreeg ik t volgende antwoord.

Ja die is er maar heb ik nog niet in een bestand maar zullen ook 13 wolf cakes bijzitten /en schuurmans shock wave 36 shots,

Van wolf oa de red dragon box / en ammocrate allebij 2000 gram boxen.

Van gbv de 1500 en de 3000 gram boxen.van proline/en de buget 2000 gram.

En de rollen van wolf en gbv van dit jaar//////////////// en geen andere zoals wel eens gezegd word.waar we de show mee beginnen.

En daarnaast nog 26 artikelen dus best wel een groot assortiment voor een demo .

En als finale oa 5 boxen 1580 asian budget teglijk( dus 16 cakes van 500 gram tegelijk/en 5 100 shots asian knalcake 1596.

En nog div andere.

Hoop dat je hier al wat aan hebt.

Mvg eric

Ziet er goed uit vind ik persoonlijk. Vooral de finale :D

Ik sta ook op het punt hier te gaan kijken, is toch een uurtje rijden voor mij! Hoe is het daar met de mist? Hier namelijk zo goed als helemaal dicht.

Op zich leuke demo. Wolff produkten zaten zeer mooie tussen. Gbv moet volgend jaar toch echt meegaan met de andere. Wat een groot verschil. Jammer dat de nieuwe Gt lijn niks van geschoten werd.

Op zich leuke demo. Wolff produkten zaten zeer mooie tussen. Gbv moet volgend jaar toch echt meegaan met de andere. Wat een groot verschil. Jammer dat de nieuwe Gt lijn niks van geschoten werd.

Inderdaad het verschil tussen Wolff en Gbv was groot. Bij Gbv waren de boeketten veel kleiner en vooral minder goed uitgewerkt.

Back
Bovenaan