Demo Franeker 1-12-2012

bassie1978

VWC lid
Wanneer: Op zaterdag 1 december
Plaats: Franeker
Provincie: Friesland
Wie: de vuurwerkgigant
Kaliber:
Locatie: Oostelijke industrieterrein (nabij de vuurwerkgigant) ?
Tijd: 19:30
Waarom: Consumentendemo
Extra Info:

Pyroguy, jij en de overige bouwers hebben een fantastische show neergezet. Erg veel nieuwe producten gezien en gefilmd en een finale waar je u tegen zegt. Ik zal alle productfilms zsm maken, daarnaast natuurlijk de finale en een speciale compilatie film. Taeke bedankt namens Vuurwerkbieb!

Laatst bewerkt:
Fantastische demo + finale vanwege het 15-jarig bestaan van de Vuurwerkgigant Franeker!
Taeke had extra grootsch uitgepakt vanwege dit jubileum, en dat was te zien!
Big Smile Rob heeft een mooie show geschreven die wij mochten helpen bouwen.

Zeer mooie grote winkel in Franeker waar je uit een extreem breed assortiment kan kiezen voor scherpe prijzen. Men is er erg gastvrij, en iedereen voelt zich daar op z'n gemak.
Kom hier graag terug!

Ik kan alleen maar beamen wat Heartworm zegt. Rob had een mooie show bedacht met mooie opbouw en het personeel van de Vuurwerkgigant is zeer gastvrij. Daarnaast is de showroom ontzettend gaaf, alleen dat is al de moeite waard om eens langs te komen als je in de buurt woont.

Er was een goede keuze van producten die geschoten werden. Ik heb veel toppers voorbij zien komen! :)

ik vind de nieuwe extreme Salute 2.0 goed.
mooie grote boeketten.

gewoon een super winkel. met een mooie vuurwerk assortiment.
zeer gast vriendelijk en goede service.

een topper van een finale. vorig jaar stond deze finale op de 6e plaats van de fpm top 10 demo ranglijst.
dit jaar eindigd ie zeker dichter bij de eerste plaats.

Back
Bovenaan