Demo Eygelshoven: 7 december - Nelis Landgraaf

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Stad/dorp: Eygelshoven
Datum: 7 december 2013
Tijdstip: 19:00
Schietbedrijf: ...
Wat: Consumentenvuurwerk
Bijzonderheden: Met eindfinale
Collecties: Broekhoff - Schuurmans - Marijn
Website: http://www.nelis.info

Naar verwachting de enige demo die Marijn Vuurwerk schiet dit jaar!
Iemand die het vast gaat leggen morgenavond? :rolleyes::p

Naar verwachting de enige demo die Marijn Vuurwerk schiet dit jaar!
Iemand die het vast gaat leggen morgenavond? :rolleyes::p

Enkel hoogmoed werd geschoten zover ik opgelet had. Rubro was niet door de douane gekomen dus dat moet goed spul geweest zijn. Al wel 2 cakes gezien van Rubro maar of die dan ouder waren is me niet duidelijk. Het heeft weinig indruk op me gemaakt, behalve de prijzen. Wat een geld durven ze te vragen. Verder denk ik dat zo'n show eerder afbraak doet op je klantenbestand dan extra aantrekt. Potten die laag ontplofte, potten die voor de helft afgingen. Niet echt een goede reclame als je het mij vraagt.

Hallo Allen

Ik ben een vaste klant van Nelis. ik ga dan ook ieder jaar naar de vuurwerk demo.
Ook dit jaar ben ik geweest. het was inderdaad jammer dat een aantal producten van Rubro niet aanwezig waren bij de Demo. Dit kwam door een miscommunicatie tussen verkoper en leverancier.

Tevens gingen een aantal producten niet af doordat de provincie besloot dat een aantal producten die al aangesloten waren op het schietsysteem verplaats moesten worden. hierdoor zijn waarschijnlijk lonten los gekomen van de ontsteker.

de laatste en mooiste cake van de demo zat per ongeluk in de Show die op het laats geschoten werd. verder heeft Nelis weer een aantal mooie producten laten zien van Rubro, Marijn en Broekhof.

Vervelend is dat Nelis misschien nu denkt na alles wat is mis gegaan. wil ik nog een demo volgend jaar. Ik persoonlijk vind het Top dat verkopers alle moeite doen om de consument de mogelijkheid geven om de producten live te zien en niet alleen via een filmpje op internet.

Het enige wat ik dus hier nog op kan zeggen is. Wiel Nelis ga vooral door waar je nu mee bezig bent. Ook al gaan soms wat dingen mis het blijft leuk voor de consument en zeker voor de vuurwerkfreaks om vuurwerk live te zien.

Back
Bovenaan