[Demo] Euregio Feuerwerk Ahaus 29 november 2019

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Ahaus
Datum: 29 november 2019
Tijdstip: Rond 19:45
Schietbedrijf: ...
Collecties: Hoops, Evolution en Tropic
Bijzonderheden: Demo met afsluitend een finale met professioneel vuurwerk (Profblokken van o.a. Hoops/Funke)

Let op! Deze demo is vlak over de grens in Duitsland

Was vorig jaar ook genieten met top producten in de Finale: Alleen valt deze helaas tegelijk met de freakavond van Outlet. Moet ff kijken hoe we dat gaan doen, staat in iedergeval genoteerd!!

Was vorig jaar ook genieten met top producten in de Finale: Alleen valt deze helaas tegelijk met de freakavond van Outlet. Moet ff kijken hoe we dat gaan doen, staat in iedergeval genoteerd!!

Gewoon naar die freakavond gaan jij!:p

Onze jaarlijkse demo show vind weer plaats op vrijdagavond 29 november in het weiland naast Restaurant Sandersküper. Je hebt de mogelijkheid om voorafgaand aan de demo show eerst de producten te bekijken bij Sandersküper binnen v.a. 19.00 uur.

Aansluitend zal iedereen naar buiten worden geleid om daar de producten te bewonderen. Al het vuurwerk wordt PER STUK geschoten om een goed beeld te krijgen van wat je koopt. De demo wordt afgesloten met een finaleshow met o.a. professioneel vuurwerk!

Graag tot de 29ste!

Ps.: Schietlijst volgt...

headerevent.jpg

Is dit de show waar die Bavaria salutes en andere kwaliteits producten gebruikt gaan worden? Ik dacht dat dit voor jullie winkel in Holten geschoten zou worden half december?

Traditioneel voor mij de eerste winkeliers demo van het jaar. Mooi in de " achtertuin". Finale was vorig jaar lekker. Destijds met prof Hoops producten

ik pak deze natuurlijk ook weer even mee. mooi kort bij.
Vorig jaar zag het er goed uit. vooral de finale was erg prettig :)
20181116_195512.jpg

meestal regent het bij deze demo :bonk: , maar vrijdag ziet het er goed uit volgensmij.

Helaas kan ik hier niet meer bij zijn maar volgens Stefan komen we 14 december ook niks te kort! Dus dan gaan we lekker daarheen :)

WhatsApp Image 2019-11-29 at 19.37.48.jpg

Qua producten een matige demo, voornamelijk kleinere cakejes. Toppers wat mij betreft Rambam 3.0, Avalanche thunder, Crown Legacy. Avalanche Thunder echt leuke cake!

Hele dikke finale met diverse 50mm blokken en prof elementen. Wat beuken die salutes der toch op, lekker heur.

Beetje tegenvallend was de Tropic Scream Salute. Knal eigenlijk minder dan de Tropic Scream sierversie. Hieronder een matige telefoonvideo van mij.

Back
Bovenaan