Demo Dieren 12-12-2009

moontan

VWC lid
Waar: Dieren
Wanneer: 12 december 2009
Wie: Wagenvoort
Opdrachtgever: Gelderse vuurwerk hal
Wat: demo consumentenvuurwerk
Tijdstip: 19.30 uur
Collecties: GBV Proline

webinfo:
http://www.geldersevuurwerkhal.nl/

Laatst bewerkt:
Zal er dit jaar weer aanwezig zijn zoals vorig jaar :)

was vorig jaar mega druk ben benieuwd hoe druk dit jaar wordt.

Vuurwerkshow

2009
Dit jaar weer een mooie show deze vindt plaats op ons eigen terrein in dieren.
12 December om 20.00u
U bent welkom vanaf 19.30 met een gratis oliebol en warme chocomelk
Tijdens de show kunt u al bestellen met extra kortingen en acties.

http://www.geldersevuurwerkhal.nl/

Net terug van de Gelderse Vuurwerkhal, was er al rond de middag aanwezig.

was gezellige boel zoals elk jaar.

rond 6 uur was wagenvoort aanwezig. nieuwe producten zagen er goed uit alleen aantal producten viel wel tegen zoals Big, bigger, biggest.. vondt hem tegenvallen en de knal blok van asian budget line vondt die ook tegenvallen

maar zaten ook wel aantal mooie tussen.

ik zal van week films online zetten van de nieuwe producten de oude producten die ook geschoten werden die laat ik achterwegen zijn al heleboel films van online

Net terug van de Gelderse Vuurwerkhal, was er al rond de middag aanwezig.

was gezellige boel zoals elk jaar.

rond 6 uur was wagenvoort aanwezig. nieuwe producten zagen er goed uit alleen aantal producten viel wel tegen zoals Big, bigger, biggest.. vondt hem tegenvallen en de knal blok van asian budget line vondt die ook tegenvallen

maar zaten ook wel aantal mooie tussen.

ik zal van week films online zetten van de nieuwe producten de oude producten die ook geschoten werden die laat ik achterwegen zijn al heleboel films van online

was jij degene die in t midden vooraan stond met een camera op een pallet met stenen.

vond persoonlijk het midden gedeelte mooier. de mega steps 56 shots t mooist. ieder zijn smaak natuurlijk.

de winkel ziet er ook goed uit.

was jij degene die in t midden vooraan stond met een camera op een pallet met stenen.

vond persoonlijk het midden gedeelte mooier. de mega steps 56 shots t mooist. ieder zijn smaak natuurlijk.

de winkel ziet er ook goed uit.

Ja ik stond met camera op pallet met stenen lekker goed vooraan :wink:

Ben nu de product films die geschoten zijn aan uploaden op mijn YouTube kanaal: www.youtube.com/thundershownl/

zijn maar liefst 36 films zet ze toch allemaal online.

over kleine uurtje ongeveer zullen ze denk wel allemaal online staan. ze zijn nu nog dus aan uploaden.

Back
Bovenaan