Demo Deventer 15-12-2009

Leuke show altijd, spullen worden meestal per 3 artikelen geschoten. In de beschrijving staat Breeschoten, maar voorgaande jaren was dit altijd Dynasty Collection.. afwachten wat deze dealer gaat doen dit jaar.

Ik ben er weer, zoals elk jaar :bye:

Ik zou zeer waarschijnlijk hier heen gaan !! Ik moet altijd werken tot een uurtje of 5 of 6 en ik hoop dat ik het kan mee maken!!

Proline en/of Dynasty?
Misschien wel aardig om effe mee te pakken.
Hopen dat ik het red vanuit mn werk.

Vuurwerkshow van Haverkamp en Riesewijk

DEVENTER - Op het Runshoppingcentre is dinsdag 15 december om 19.30 uur een spectaculaire vuurwerkshow. Voor de vierde achtereenvolgende keer houden Haverkamp en Riesewijk gezamenlijk een grote vuurwerkshow. De laatste twee jaren mag het consumentenvuurwerk zwaarder zijn, voor wat betreft het kruitgewicht en uitbarstingen. Dit jaar belooft het een nog groter spektakel te worden. Een professioneel bedrijf verzorgd de gehele show. Haverkamp en Riesewijk laten niet alleen de nieuwste potten zien, de avond wordt besloten met een spectaculaire finale. Zie www.vuurwerkplein.nl.

lol een omroeper die zijn eigen produkten afkraakt! Maar wel eerlijk natuurlijk en de finale was top die silver salute blijft heerlijk! overigens elektrisch geschoten.

Back
Bovenaan