Paar puntjes kritiek. Parkeren was een drama. Er zaten toch veel produktie fouten in. 3 man sterk ieder zijn plekkie. Dan zijn we bij nummer 7 de Dutch Thunder. Zouden per 3 gaan. 1 en 2 gaan goed. Positie 3 kon deze niet vinden ofzo want er werd een andere cake cake aangestoken. Bij de volgende was de Dutch Thunder gevonden. Was t nu echt handig om met zo'n knoeperd van een vlam te gaan stoken. Lijkt mij niet namelijk. Bij de Garden of Eden bv. Na mijn idee werden de cakes niet goed aangestoken. 2de positie begon met de salutes. Zo waren er nog een paar dingen die ik 123 even niet meer weet. De Hardix collectie zaten hele mooie tussen. Grote boeketten en harde burst. Ook vond ik t onoverzichtelijk bij welk produkt we waren en de dame met de microfoon was slecht hoorbaar. Doordat sommige cakes niet de juiste waren die aangestoken werden. Kwa show super gevulde lucht. 3 posities en bv de Garden of Eden vult de lucht goed. Dan hebben we de finale nog. Oei oei wat ging dat hard zeg. Dikke salutes. Heb er ontzettend van genoten en t was zeker de moeite waard.
Damen bedankt voor de leuke avond en t vele vele vuurwerk.
Damen bedankt voor de leuke avond en t vele vele vuurwerk.