Demo Cafferata 12/13 sept. 2013

pyroboy

VWC lid
De demo van Cafferata zal dit jaar plaatsvinden op 12 en 13 september.

Men kan voor op straat de demo mee bekijken echter is het niet mogelijk het besloten gedeelte bij te wonen.

Ook wij van Vuurwerkcrew zullen natuurlijk met een aantal aanwezig zijn, zowel bij de demo als het besloten gedeelte om jullie zoveel mogelijk informatie te kunnen verschaffen.

Promofilmpje;

http://www.youtube.com/watch?v=j3NOenFzm7Y

Promoflyer;

25609361.80011360.640.jpg

25609369.235b4da0.640.jpg

Nou de winkeliers maken in ieder geval op veel dingen kans!
Ben benieuwd naar de nieuwe artikelen van 2013! Aanvulling op de Showtime (mines) zou geen overbodige luxe zijn!
En misschien een goedkoper doorlontbox? Nu alleen de voor velen duurdere Crystal boxen...

Hopelijk worden er nieuwe items getoond, maar die finale is het zeker al waard om langs te gaan bij de show, ieder jaar een echte knaller!

Wie weet maar even van buiten de hekken meekijken, nog nooit iets van hun live gezien. Tis alleen wel een stuk rijden :( beide avonden trouwens hetzelfde programma?

Normaal gesproken betreft het inderdaad beide avonden hetzelfde programma.
Elk jaar een leuke demo met een toffe finale.. best de moeite om een stukje voor te rijden! ;)

In ieder geval zijn mike, anaconda en ik aanwezig geweest.
Films en foto's zullen in de loop van morgen komen. (Er is niets nieuws geschoten)

Hierbij de finale van de Cafferata Demovond 2013:

Voor HD klik

De pyromusical was mooi getimed, leuke producten ingezet en knallend slotsalvo.
De rook bleef helaas hangen, maar dat mocht de pret zeker niet drukken.
Dank aan Cafferata voor de goed verzorgde avond!

Volgens mij hadden ze gisteravond dat "knalorgel "vervangen voor een rookkanon, halverwege zag je echt niets meer van de finale. Pech dat de wind net richting publiek stond. Qua losse producten weinig bijzonders, wel gaaf om de Crystal boxen te zien. Ze zijn te duur maar wat een geweld.

Knalorgel is niet afgegaan volgens mij, overal lagen concossions in het gras en is er maar 1 afgegaan.

Nouja, niets bijzonders.... Vond de kwaliteit er wel vanaf spatten hoor. Helaas zijn veel gave producten inderdaad wat prijzig, maar dat is niets nieuws. Heb in ieder geval genoten van de prachtige pyromusical. Wat blijft dat elk jaar weer gaaf zeg :)

Bedankt voor de gastvrijheid cafferata. Voor mij was de proffesional firebase de topper van de demo. Wat een geweldig pakket. Die cakes bij elkaar vind ik sterker dan de big platin.

Back
Bovenaan