Demo Benthuizen 18-12-2010

Torrr

VWC lid
Demo Benthuizen 18-12-2010

Waar: Benthuizen
Wanneer: 18 december 2010
Wie: nog niet bekend
Opdrachtgever: Vuurwerkwinkel Benthuizen
Wat: consumentenvuurwerk
Tijdstip: 19.30 uur
Collecties: Ferro, Rocking rodeo, Metallic, Ferro Select en de Dragon lijn
webinfo:
http://www.devuurwerkwinkel.nl

Vorig jaar ben ik bij deze demo geweest en ze schieten alleen Ferro en metallic collecties en de nieuwe Dragon lijn. Het was voor mij de eerste kennismaking met vuurwerk van de Kruiterij en die is mij heel erg goed bevallen, want ze hebben echt klasse producten zeker nu ze ook de Dragon lijn in het assortiment hebben. Ik denk dat ik dit jaar weer die kant op ga :)

moet ik twijfelen tussen de vuurwerk winkel en van doorn word een lastige keus hopelijk kan ik ze allebij bekijken:P

Owww wat heb ik het koud ! hopelijk niet dit soort weer over iets minder dan 2 weken.....

Nu de demo :-)
Leuke cake`s gezien, in een snel tempo geschoten groot terein dus genoeg plaats voor iedereen.
Finale was kort maar krachtig ! Filmpje komt z.s.m online.

Gr stefan

De geschoten producten zijn :

1: Ferro flower Thunder 16 shots
2: Ferro 000 , 15 shots
3: Ferro 4440 , 19 shots
4: Ferro 6660 , 37 shots
5: Bull riding 60 shots
6: Steer wrestling 100 shots
7: Calf roping 86 Shots
8: Bareback riding 144 shots
9: Saddle Bronc riding 100 shots
10: Angry bull 49 shots
11: Wild Horses 49 shots
12: Braniac Dragon 16 shots
13: Crash Dragon 16 shots
14: Express Dragon 25 shots
15: Patrol dragon 25 shots
16: Revenge Dragon 36 Shots
17: Switch Dragon 36 shots

opzich geen verkeerde show maar ik heb me klein beetje vergist in de afstand was iets langer lopen dan geplanned:P maar we waren er gekomen en de show mee gekregen op de achtergrond konden we nog beetje mee genieten van de demo van van doorn die ook heel voor vuurwerk had en de finale van benthuizen was zeker geen verkeerde finale of zoals zij zelf noemde ''grande finale'' lekker vlot geschoten mijn complimenten

Leuk dat er artikelen zijn geschoten van de Dragon Line, ik ben benieuwd hoe je ze hebt ervaren!

Valt moeilijk te zeggen we stonden tot onze enkels in de sneeuw op het terrein van een voetbalvereniging dus de knallen werden erg gedempt en klonken nogal flets maar heb qua effecten toch wel wat mooie dingen voorbij zien komen (zeker voor dat geld!)

Een korte maar wel een indrukwekkende finale, toch maar weer het bewijs dat De Kruiterij heel mooi spul heeft, zeker nu de Dragon line er bij is gekomen. Wat ik wel miste bij deze demo op de schietlijst en in de finale zijn de grotere jongens van de Ferro, Select en Metallic collectie :sad:, ik had de Metallic 11 line 3 graag gezien, echt een topcake :wink:

ik heb uiteraard weer wat foto's kunnen schieten :)

sb7czs.jpg

2je1e2f.jpg

20hkbac.jpg

Back
Bovenaan