Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
herdervriend schreef: "Als de demo snel genoeg voorbij is kan ik eventueel nog naar Benthuizen toe xD Dat zowat om de hoek ligt met maar 10 KM. Hopelijk gaat t weer meewerken."
Ga denk ik ook maar even kruitdampen opsnuiven vanavond. Hoe laat begint die in Benthuizen trouwens dan?
Zo, ben weer thuis. De demo bij Benfried duurde tot 20.10. Daarna even probleempje dat ik ingeparkeerd stond. Maar rond half 9 was ik bij Benthuizen. Hier heb ik nog 2 cakes en daarna de prachtige finale volledig kunnen vastleggen. Behoorlijk wat foto's en video's gemaakt, volgen ZSM!
Ik was de heer met een camera en camcorder op 2 statieven![]()
Ik was de heer met een camera en camcorder op 2 statieven![]()
Stond er naast jou iemand met een statief die zijn statief net voor het begin verhuisde naar een andere plek ?
Vond de Illussion trouwens de topper van de avond en de Gold Rush de grootste tegenvaller.
Niet echt heel veel om me heen gekeken. Maar n paar minuten voor de demo stonden er 2 statieven naast die van mijn eigen en ineens was er 1 weg. Hoe dat zo als ik vragen mag?
Mijn pa wilde proberen iets rustiger te staan, een beetje bij de kleine kinderen vandaan die helemaal voor aan stonden
Jij bent degene met een baard toevallig ?