[Demo] Avri Bloem- en tuincentrum Oosteind - 9 december 2023

Het weer ziet er voor vanavond prima uit. Droog, wat opklaringen en minder wind dan eerst werd verwacht. Dus heb er zin in. En als je dit spandoek ziet, dan ben je er:

20231208_150902.jpg

Als het weer dan ook meewerkt beloofd het een mooie avond te worden met 21 Wolff producten in de demo en een finale t/m 3" met 431 que's. Wat heb ik er al zin in !

Op de site van avri staat de full assault nu voor 90 euro voor de mensen met een puddingrug :thumbup:

Mooie aanbieding!

Ik hoop zo dat het vanavond beter weer is, het regent nu heel hard.
Ben echt zo toe aan een leuke demo en show.

Hier in Breda op dit moment ongelovelijk kloteweer met wind en regen. Hopen dat dat snel bijdraait voor vanavond

Poeh idd, ik hoop voor iedereen dat de regen en wind afneemt tot verdwijnt.. Volgens mij is de schietlijst al redelijk uit de webshop op te maken voor de oplettende kijker :p

Ben er net nog langsgereden en de voorbereidingen zijn nog altijd in volle gang.
Volgens Buienradar is het gewoon droog vanavond.

Op goed geluk en veel plezier allen

Tot vanavond pik!
Yoo tot vanavond maat! Rond uurtje of 19:00/19:15 daar.

Hoop dat het doorgaat lees net dat er een kerstmarkt in geertruidenberg is afgelast ivm harde wind en dat is echt heel dichtbij. Beetje regen maakt me niet uit, hopelijk is het rond 20:00 windstil

Hoop dat het doorgaat lees net dat er een kerstmarkt in geertruidenberg is afgelast ivm harde wind en dat is echt heel dichtbij. Beetje regen maakt me niet uit, hopelijk is het rond 20:00 windstil

Klopt idd! Wij wilden daar naartoe, maar was idd afgelast.

Wel vanavond naar de Avri :cool: Hopen op goed weer.

Windstil zal het niet zijn, wel droog lijkt het :) Ja denk rond 19;15 uur dat wij daar zijn!

Back
Bovenaan