[Demo] Avri Bloem- en tuincentrum Oosteind - 9 december 2023

Dit is de laatste jaren zo ongeveer uitgekristalliseerd tot de grote wolff demo. Mensen komen van ver voor deze demo, veel freaks.

Hoop dat ze wat nieuws schieten, zoals de Sledgehammer, Unbeatable en Supremo.

Klinkt goed Bob, heb er zin in. Was vorig jaar een top demo met dikke producten van Wolff, ben benieuwd hoe de producten nu presteren. En de finale is een mooie royale toevoeging. Vorig jaar met wat liefhebber gesproken, zal wel leuk zijn om weer wat liefhebbers te zien!

Finale is altijd echt genieten. En als we er ruim op tijd zijn pakken we de kerstshow binnen bij het tuincentrum ook even mee.

Bedankt voor de aanvullende info Bob. 3" voor een afsluitende show van een demo is geweldig. Vorig jaar voor het eerst bij de demo van Avri geweest. Echt ontzettend genoten, veel bekende liefhebbers gesproken en vooral toffe artikelen gezien. Vind het hierbij echt aantrekkelijk dat je flink wat artikelen van Wolff live in actie kan zien en vervolgens kan beoordelen. Daar draait het toch grotendeels om bij zo'n demo. Ik kijk er alvast naar uit.

Beste Bob, is de kerstshow deze avond ook extra open? En zal er zoals meestal een kortingsactie zijn op deze avond?

Bob is van het schietbedrijf die de demo en finale verzorgd, ik denk dat je beter de winkel kan mailen/bellen!

Hopelijk verandert het weer... Ze geven opeens aardig wat regen op en meer wind op weeronline. Dat is best omgedraaid in een paar dagen helaas. Hopelijk draait het weer terug om

Voor zover ik weet gaat AVRI die dag om 17:00 uur sluiten.

Helaas geen ABA 400 TI.

Ja, er is die avond een kortingsactie op alle geschoten artikelen in de demo (21 artikelen) voor die artikelen geldt 25% korting bij bestellen op de 9e. Dat is al vanaf het begin van deze demo zo. Kansen om leuke artikelen een stukje aantrekkelijker aan te schaffen.

Ja, er is een schietlijst (voor ons ook wel makkelijk om te weten wat er gebeurd:))

Tot zaterdag!

Hopelijk verandert het weer... Ze geven opeens aardig wat regen op en meer wind op weeronline. Dat is best omgedraaid in een paar dagen helaas. Hopelijk draait het weer terug om

De voorspelling is op dit moment wat fluide. Zowel de voorspelling voor wind als (hoeveelheid) regen varieert. Dus we gaan het meemaken of we het droog houden. Neem aan dat het bij 4 bft gewoon doorgaat.

Er wordt nu inderdaad 5Bft met windstoten tot 7Bft verwacht. @Bob gaat het dan door? En kunnen de 75mm dan ook gewoon de lucht in?

Zojuist bij Avri geweest. En voorlopig gaat alles nog gewoon door. Mocht het niet doorgaan dan laten ze het morgen weten via Facebook.

20231208_144723.jpg

Zojuist bij Avri geweest. En voorlopig gaat alles nog gewoon door. Mocht het niet doorgaan dan laten ze het morgen weten via Facebook.
Hallo Koning.
Aangezien ik niet op smoelenboek zit, zou jij een afgelasting hier kunnen plaatsen?
Ik rijd graag een stukje (120 km enkele reis), maar niet voor de kat z'n viool.
Bij voorbaat dank.

Back
Bovenaan