rollingthunder
VWC lid
200kg kooiartikelen wegschieten nog voor 1 dec 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

haha dat is lekker praktisch en top idee. Helaas kan ik er zelf niet bij zijn, kijk de film wel terug!Live vanuit Milheeze!
Elk uur 200kg kooi artikelen de lucht in.
Ano had de optie om de kooi producten zonder vergoeding in te leveren bij de importeur waar ze niet voor hebben gekozen.. alles lekker de lucht in "dan hebben we er zelf nog wat aan"
Lang leve de importeurs die zo netjes met hun jarenlange klanten omgaan, pfffff dit is toch niet normaalLive vanuit Milheeze!
Ano had de optie om de kooi producten zonder vergoeding in te leveren bij de importeur waar ze niet voor hebben gekozen.. alles lekker de lucht in "dan hebben we er zelf nog wat aan"
Zuur dat het nodig is, maar dat wordt wel gaaf dan. Iets te ver rijden voor me.Live vanuit Milheeze!
Tot 1 december, dan mag er geen kooiartikel meer in een bunker staan.En dan tot aan oud en nieuw?
I know, was ook een geintje natuurlijk. Stel je voor tot aan oud en nieuw ieder uur 200kg de lucht inTot 1 december, dan mag er geen kooiartikel meer in een bunker staan.
Overigens een prachtig initiatief. Eigenlijk zou de hele branche alle kooiartikelen de lucht in moeten schieten tot 1 december. Laat het maar horen!
Jullie willen geen kooiartikelen meer in de bunkers? Dan zul je het horen ook!!
Mooie sfeerimpressie @EHVuurwerk! Lijkt de moeite waard om erbij geweest te zijn, aardige mensen ook altijd bij Ano.Ik had wat gefilmd gisteren.
Mocht er interesse zijn in beelden van het bakkenrammen dan kan ik deze nog los uploaden, ik heb de eerste 3 tijdsblokken gefilmd!
Lekker man! Gezellig je even gesproken te hebben!Ik had wat gefilmd gisteren.
Mocht er interesse zijn in beelden van het bakkenrammen dan kan ik deze nog los uploaden, ik heb de eerste 3 tijdsblokken gefilmd!
Zou leuk zijn om het ook vanuit het publieksperspectief te zien.Ik had wat gefilmd gisteren.