Even de lijst online afgegaan en doet me denken: Is het niet beter om op oplopend kaliber te schieten i.p.v. oplopende prijs? Nu komt er een 30mm beuker in de vorm van de Piranha en daarna komt er een pruttelbak in de Festival La Gomera...
We weten allemaal wel dat je bij demo's aan het publiek hoort hoe ze het vinden en vaak bij 15-20mm tubes halverwege de demo wordt er relatief lacherig gedaan... Deed mij aan het denken zetten.
Enfin, zelf heel benieuwd naar de Piranha uiteraard, misschien wil ik hem nog wel meepakken ondanks dat ik al de CC en 1.2" chry heb.
Daarbij vind ik de Goldem Temple en Thermal Jewels er relatief hetzelfde uit zien, dus suuuper interessant om die na elkaar te kunnen aanschouwen! (Edit, zie net dat Temple 25mm is en Jewels 30mm, dus goed om te vergelijken in 50s en zelfde effect)
Daarbij: Topaz Blue, ben er nog niet van omver maar als de uitwerking strak is dan heeft die een grote kans, Philadeplhia Splitters vind ik er echt MEGA uit zien, dus hopelijk is het echt het effect wat we ervan verwachten (doet me veel aan Riakeo denken).
Tot slot viel onlangs mijn oog op de crackle king omdat mijn publiek nogal van crackling houdt. Na jaaaaren heb ik namelijk de Transbomber in mijn collectie, dus ben benieuwd hoe de crackle king zich staande houdt t.o.v. TB!