Demo: Ano Vuurwerk Milheeze 30 november 2013

Kontakt gehad met ano vuurwerk en de laatste cake van de heaven four (golden power)
Was gewoon niet afgegaan! Dus de laatste cake is gewoon de crackling chry. Net als het product filmpje.

Kontakt gehad met ano vuurwerk en de laatste cake van de heaven four (golden power)
Was gewoon niet afgegaan! Dus de laatste cake is gewoon de crackling chry. Net als het product filmpje.

Nou deze cakes zien er anders aardig afgeschoten uit,die cake is dus wel degelijk afgegaan.
Waarschijnlijk gewoon een foutje van een chinees.:)

25ovwd5.jpg

Gehehe, volgens mij heb ik je in de berm zien staan;)

Opvallend vond ik de kwaliteit van Royal, echt een stap beter. Toppers vond ik: New Moon, Golden Power (ANO's heavens four), Galaxy Universal Power, Six best possible. Ik miste nog wel wat mooie bakken op de schietlijst helaas (Galaxy Incredible Venus, Whistle Blower, 4 seasons, immortal gold ea.)

Het pyrotechnisch showtje van Royal vond ik om te smullen:) Mooi uitgewerkt!

Ja we dachten we roken nog even want er rijd geen hond op deze weg, maar dat veranderde snel haha.
Mijn welgemeende excuses, voor sommigen stonden we een tikkeltje in de weg.

Toffe film hierboven ook, toch wel zonde als ik dat nu zo zie.

Ja we dachten we roken nog even want er rijd geen hond op deze weg, maar dat veranderde snel haha.
Mijn welgemeende excuses, voor sommigen stonden we een tikkeltje in de weg.

Toffe film hierboven ook, toch wel zonde als ik dat nu zo zie.

Heb jullie ook zien staan geloof ik een wat hogere auto kan dat kloppen?

Nee een bmw m5, geen hoge auto! Maar het gaat hier over de demo en ik vind het maar rustig hier, nog mensen met een verslagje en/of films?

Laatst bewerkt:
Was opzich wel weer gezellig effe! Was minder druk dan voorgaande jaren, maar wel perfecte omstandigheden voor het vuurwerk.

Toppers van de avond voor mij waren de New Moon, Celebration Box en de Heaven Four/Golden Power. Viel me op dat bijna alles wat geschoten werd dezelfde effecten hadden, totaal geen variatie erin. De finale was wel leuk en dan zie je ook meteen het verschil met het "nederlandse" spul.

Ow ja.. degene die de demo aan elkaar praatte mag wel eens wat aan haar engels doen :P hahaha

mijn filmpje! kijk wel in hd 1080p!!!

wel nog even vermelden dat ik net verhuist ben en me statief niet kon vinden :S dusja met de hand gefilmt maar dat maakt de film kwalitiet niet echt slechter :)

veel kijk plezier!

--pyro99:bye:

Beter laat dan nooit, maar toch bij deze bedankt voor de prachtige pyromusical eind november van, inmiddels al weer, vorig jaar! Genoten van een prachtige show en leuk dat er top40 nummers werden gebruikt voor de pyromusical. Uiteraard ook netjes dat de producten 1 voor 1 werden geschoten, iets waar ik persoonlijk veel waarde aan hecht.

Back
Bovenaan