Demo: ANO Vuurwerk Milheeze 28 november 2015

nee was niet legendary 196. wat ik wel zag was golden power blijft goed

100% dat die tweede de Legendary 196's is geweest. (zag het al aan de uitwerkingen maar heb nu voor de zekerheid de artikel nummers vergeleken met de "catalogus" van Royal. RFC141512 = Legendary 196's en RFC141513 = Legendary 72's.

nee waren producten van ano iets met 64

Voor de duidelijkheid. Ik/wij doelen niet op de eerste en tweede box geschoten op de demo maar de "onverwachte / niet op de schietlijst" producten van Royal die na de Pot of Gold geschoten werden. Dat waren als eerste de legendary 72's en daarna de 196's.

Voor de duidelijkheid. Ik/wij doelen niet op de eerste en tweede box geschoten op de demo maar de "onverwachte / niet op de schietlijst" producten van Royal die na de Pot of Gold geschoten werden. Dat waren als eerste de legendary 72's en daarna de 196's.

ok misverstand maar ik vind ze niks meer royal was echt beter vroeger

de demo vond ik wel mooi ondanks de wind kleie dingen gingen fout,de finale vond ik wel mooi maar raar einde muziek ach kan gebeuren. vond de china red erg mooi kon af en toe niet goed zien welke cakes van de box waren omdat de spreker een andere box zei terwijl de andere box nog bezig was. verder was wel gezellig met de freaks nog voor en achteraf bij geklest

Dat is wel heel triest.. mag aannemen dat het niemand van dit forum betrof

Dat lijkt mij ook niet?

Wij hadden wel weer van die mensen achter ons staan die alleen maar onzin uitkramen. Kunnen jullie daar ook zo slecht tegen op demo's?

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat ik trouwens ook vreemd vond is dat er alleen artikelnummers en prijs omgeroepen werden?

Ik roep sinds 3 jaar bij onze demo ook om, en heb van Bob geleerd dat een artikelnaam en effectomschrijving ook omgeroepen horen te worden?

Wat denken jullie, liever zoals bij Ano of iets uitgebreider zoals ik doe (het is nooit te laat om iets te wijzigen natuurlijk)?

Wat ik trouwens ook vreemd vond is dat er alleen artikelnummers en prijs omgeroepen werden?

Ik roep sinds 3 jaar bij onze demo ook om, en heb van Bob geleerd dat een artikelnaam en effectomschrijving ook omgeroepen horen te worden?

Wat denken jullie, liever zoals bij Ano of iets uitgebreider zoals ik doe (het is nooit te laat om iets te wijzigen natuurlijk)?

Omroepen met namen. Mensen kunnen makkelijker de naam herinneren dan het nummer. Vond het gisteravond ook irritant dat alleen nrs werden genoemd.

Hier dan de gehele demo van gisteravond.
Schietlijst kan ik misschien nog in de beschrijving zetten als ik het wat minder druk heb. Enjoy:
(Loopt op Chronologische volgorde, dus als je een product zoekt kan je de schietlijst erbij pakken en naar haar stem luisteren)

(HD is nog aan het verwerken)

Ik snap er niks van maar ik zie geen kleur :|

Ik werk al een hele tijd met deze camera, maar shows filmen (de nacht shows) is gewoon erg lastig... Ik heb nog een setting waar het aan ligt, iemand die vroeg net ook is het zwart wit. Hier probeer ik het uit te leggen:

Haha nee, je hebt wel gelijk, de kleuren zijn erg muted, of hoe noem je dat in het Nederlands.. Vlak? In ieder geval heb ik met mijn camera nog moeite om siervuurwerk goed in beeld te krijgen, heb ook een Wide Angle lens erop waardoor het vuurwerk ver weg lijkt --> Minder detail = minder kleur.

Ik ben dus nog aan het zoeken hoe dat precies moet, ik kan alleen wel via editing software proberen wat kleur terug te krijgen.

canon 600d met 10-18mm is lens. Heb verschillende instellingen geprobeerd. Enige wat ik nog kan begrijpen Is picture profile, naast vuurwerk maak ik ook andere video's, meer cinematic enzo. Gebruik een flat / neutral profiel. Dus geen extra scherpte en geen extra saturation ofzo toegevoegd, zo weinig processing mogelijk zodat ik het zelf in kan bepalen. Misschien voor vuurwerk juist wel een rijk picture profile, ik ga er eens naar kijken. Voor de rest, aperture, sluitersnelheid, iso, het geeft niet meer of minder kleur en/of scherpte. Helaas

Volgend showtje dus eventjes iets anders proberen.

Zo.. wij zijn ook weer opgedroogd! Was helaas hard aan het waaien en de regen vanaf +- 17:00u werkte ook niet echt mee, ga straks even de kabels schoonmaken want die zijn voorzien van een laagje modder.

Vooraf had ik aan ANO gevraagd of het mogelijk was om in ieder geval voor de PyroTV livestream artikelnummers en plaatjes van de cakes te hebben zodat ik die (net als bij de Wolff demo) in beeld kon zetten. Helaas kon dit niet om diverse redenen, wellicht volgende keer beter. Na afloop ook nog wel even aangegeven dat artikelnummers + naam omroepen toch voor de meesten wel handiger is.

Jammer dat er altijd van die onverlaten zijn die dan bijvoorbeeld een stekker ergens uittrekken waardoor de gehele audio installatie uitviel tijdens de prof finale. Omdat we met de PyroTV wagen op een heel andere aparte groep zaten hadden we gelukkig nog wel als enige spanning, anders was dat ook uitgeklapt..

Ondanks alles weer prima gegaan, dank aan Anton en Marian + het gehele team voor wederom de gastvrije ontvangst, dank aan Royal en hoop dat iedereen thuis goed beeld + geluid had! :)

Gisteren een hele leuke avond gehad (maar ook een koude) in Milheeze, veel bekenden gezien, een schitterende winkel met dat graffiti op de muur. Leuke producten gezien, maar de effecten hadden erg veel last van de wind, helaas weinig nieuwe producten. De Profshow was zeer goed met mooie shells, bedankt Ano voor de warme drank en de show. Wat beelden:

Demo Ano Milheeze 2015 001.jpg

Demo Ano Milheeze 2015 002.jpg

Demo Ano Milheeze 2015 005.jpg

Demo Ano Milheeze 2015 007.jpg

Demo Ano Milheeze 2015 008.jpg

Demo Ano Milheeze 2015 010.jpg

Demo Ano Milheeze 2015 012.jpg

Demo Ano Milheeze 2015 061.jpg

Inderdaad, irritatie nr.1 op demo's! Irritante kinders...! Zoals gisteren ook weer!

Ja enorm vervelend altijd ! Daar had ik als ouder echt wel wat van gezegd.
Afgelopen zomer had ik bij scheveningen ook zo iets.. ik zat zowat aan de waterkant misschien 5 meter tussen de zee en mijn vooraf ingestelde camera alles klaar staan.. gaat daar een hele groep buitenlanders staan(terwijl de rest zat) die je op de pier nog kon horen..
Alles afkraken en raar gillen en schreeuwen.. heeft echt de pret bedorven !

Ja enorm vervelend altijd ! Daar had ik als ouder echt wel wat van gezegd.
Afgelopen zomer had ik bij scheveningen ook zo iets.. ik zat zowat aan de waterkant misschien 5 meter tussen de zee en mijn vooraf ingestelde camera alles klaar staan.. gaat daar een hele groep buitenlanders staan(terwijl de rest zat) die je op de pier nog kon horen..
Alles afkraken en raar gillen en schreeuwen.. heeft echt de pret bedorven !

Dat het de pret bederft is nog het ergste. En je doet er helaas heel weinig aan.. Wel had mijn (dichtgeklapte) paraplu gisteren een sterke drang om naar achteren vliegen. Gelukkig kon ik hem net in bedwang houden haha.

Ik lees alweer even mee in dit topic. Helaas deze show weer moeten missen omdat het toch een eind rijden was en gezien het weer besloten niet te gaan.
Enorm balen dat de audio uitviel, kan zo'n show dan niet even stil gelegd worden bij een volgend nummer/deel en dan weer hervat worden vraag ik me af?
In dit geval is dat niet gebeurd, wellicht kan Ano nog de playlist vrijgeven dat we alsnog de muziek in de films kunnen zetten?

En voor wat de kids betreft, daar heb ik mij in het verleden ook enorm aan gestoord.
Niet alleen kids maar ook soort van dagjesmensen, goh, we hebben niks te doen, laten we eens een vuurwerkshow bezoeken, kansloos dus...

Misschien handig als de filmers een aparte plek kunnen krijgen :)

Nee, juist geen muziek. Alles heeft copyright, Youtube zal gelijk gaan klagen. Heb dat probleem nu ook al, maar heb wel eens een waslijst van nummers gehad die ik in een video heb laten zien maar waar ik geen rechten over heb. Nee, geen muziek, gewoon mooi vuurwerk en een samenhangende show :)

Back
Bovenaan