Demo: ANO Vuurwerk Milheeze 28 november 2015

Jammer dat er zo'n harde wind stond. Ik heb via de Livestream gekeken.
De muziek, klapte die er ook ineens uit.
Vond persoonlijk de eindshow rommelig geschoten maar ik keek via de stream dus dit kan anders overkomen.

Toch mooi dat een winkel dit al jaren voor een ieder mogelijk maakt te komen kijken, en ook nog eens goed verzorgd. Petje af.

Jammer van de wind en de muziek die uitviel. Verder hele gave eindshow, stond met mensen die niet zoveel gewend warenbdus die waren al helemaal razend enthausiast. Altijd leuk. Ano vuurwerk, bedankt!

Wind was wel jammer, zeker voor het consu spul. Veel cakes verwaaiden redelijk. Toch zoals altijd genoten en leuke eind show gezien, jammer vh geluid maar ja.

Het was een guur avondje in Milheeze.
Niet echt opvallende dingen gezien, Sparkling Snow vond ik erg goed.
Jammer dat de muziek stopte met de Eindshow.
Voor de rest was het een gezellige avond.

Eindshowtje:

Prima demo en show gezien! Wel hele koude voeten aan overgehouden. Die zijn we nu aan het opwarmen in de plaatselijke kroeg in Milheeze ��

Zijn er beelden van de demo?:D Ik ben vooral benieuwd naar de Pot of Gold van Royal:D. Wegens omstandigheden kon ik jammer genoeg niet bij de demo zijn of de live stream volgen.

Groet

Hoop het niet morris. Is gewoon kansloos zoiets
....

Overigens mogen we denk ik blij zijn dat alles is doorgegaan stonden daar met windkracht 4 tot 5.
.. en koud dat het dan is op zo'n open veld hahahaha

Hier dan de gehele demo van gisteravond.
Schietlijst kan ik misschien nog in de beschrijving zetten als ik het wat minder druk heb. Enjoy:
(Loopt op Chronologische volgorde, dus als je een product zoekt kan je de schietlijst erbij pakken en naar haar stem luisteren)

(HD is nog aan het verwerken)

Back
Bovenaan