[Demo] Ano Vuurwerk Milheeze 26 november 2022

pyrofan#1

VWC lid
Stad/dorp: Milheeze
Provincie: Noord-Brabant
Datum: Zaterdag 26 november 2022
Start demo: 20:00 uur
Start spektakelshow: 20:30 uur
Schietbedrijf: Xena Vuurwerk
Show design: Evento Fireworks
Max. kaliber demo: Consumenten vuurwerk
Max. kaliber show: Professioneel vuurwerk t/m 4"
Bijzonderheden: De jaarlijkse vuurwerkdemo wordt gehouden op zaterdag 26 november 2022 om 20:00 uur. U bent welkom vanaf 18:00 uur, kom gerust eens kijken.

De demo zal ook dit jaar worden afgesloten met een spetterende show met o.a. professioneel vuurwerk met een max kaliber van 4"!. De show zal dit jaar worden ontworpen door Evento Fireworks. Inmiddels weten we al dat Xena Vuurwerk en Evento Fireworks een gouden combinatie zijn, dus zet 26 november alvast in de agenda!

http://www.anovuurwerk.nl/

Hierbij de beelden van de finale van een vorige editie, met dank aan Vuurwerkoning:

Laatst bewerkt:
Geen idee of ik hier bij aanwezig kan zijn, maar het feit dat er überhaupt een demo geschoten gaat worden dit jaar is al geweldig.

Heerlijk om te zien dat er weer een demo is! Ook heel benieuwd naar de finale geschoten door Xena i.s.m. Evento.

Heb het in iedergeval in mijn agenda gezet en wellicht tegen die tijd eens kijken of ik aanwezig ga zijn.

Ja, hier zat ik naar uit te kijken. Ano is voor mij toch altijd wel de start van het demoseizoen bij de winkeliers. Geen idee of er nog veel bij gaan komen, maar ik ga hier in ieder geval bij proberen aanwezig te zijn!!

Waarschijnlijk ook aanwezig, x aantal jaar geleden geweest en toen op de terugweg in een plaatselijke kroeg beland waar ze enorm veel soorten speciaal bieren hebben( helaas was ik de bob ) Maar super lieve mensen mogen ontmoeten ( de eigenaren ).
Helaas valt het elk jaar tegelijk met familie weekend. Maar dit jaar niet, dus staat zeker op de lijst om heen te gaan!!

Valt blijkbaar onder Vuurwerkbunker...
https://pijnacker.vuurwerkbunker.nl/shows

Ook verzorgen wij de show bij Ano Vuurwerk te Milheeze, waar tijdens de demo ook producten van Argento Feuerwerk en Space Power vertoond worden.

SHOWS-AANKONDIGING-2022.png

Verheug mij erop. Ben natuurlijk aanwezig, na 2 coronajaren. Ik vind dat bij ANO altijd alles zeer goed verzorgd is. En op de shows is ook niks aan te merken, vind ze zelf soms behoorlijk spectaculair en verassend!!!.

Ondanks het een aardige rit is ben ik hier zeker bij! Ik snak naar een ouderwetse demo en in 2019 was het ook heel sfeervol daar. Alleen hadden we toen last van de rook tijdens de eindshow. Met Tobias aka Evento Fireworks kan ik niet wachten op wat we te zien krijgen als finale!

Is het een beetje makkelijk parkeren bij deze demo? Wordt de schietlijst van tevoren gedeeld? Zit te twijfelen om hier naar toe te gaan, maar is wel een flink stuk rijden :)

Volgende week samen met een maat ook aanwezig. Is alweer te lang geleden dat we een winkeliersdemo hebben kunnen bezoeken

Is het een beetje makkelijk parkeren bij deze demo? Wordt de schietlijst van tevoren gedeeld? Zit te twijfelen om hier naar toe te gaan, maar is wel een flink stuk rijden :)

Parkeren is hier meestal wel prima geregeld. De demo en verkoop zijn vanaf een boerenterrein en vaak is er een stuk weiland naast het terrein een parkeermogelijkheid ingericht

Back
Bovenaan